Sfinks rozwija nową markę

Piwiarnia Warki

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy i Wook otworzyła nowy pub pod szyldem Piwiarnia Warki w Krakowie.

Lokal mieści się w samym sercu miasta  – przy ul. Grodzkiej 9 i prowadzony jest we franczyzie. Jest to już trzeci pub tej marki na mapie stolicy Małopolski. Do końca I kwartału 2019 roku Sfinks planuje otworzyć jeszcze co najmniej dwa lokale tej marki.

Najnowsza Piwiarnia Warki w Krakowie zajmuje blisko 250 mkw. powierzchni i dysponuje 85 miejscami dla gości. Wystrój lokalu utrzymany jest w klimacie tradycyjnych pubów z Wysp Brytyjskich, co w połączeniu z zabytkowym charakterem krakowskiego Starego Miasta tworzy unikalną atmosferę. Na klientów czeka szeroki wybór piw z oferty Grupy Żywiec, a także nowe menu z piwnymi przekąskami i daniami. W lokalu można też na bieżąco śledzić wydarzenia sportowe z różnych dyscyplin dzięki telewizyjnym transmisjom na żywo. Piwiarnia Warki przy Grodzkiej jest czynna od poniedziałku do niedzieli w godzinach 15-24.

Sfinks: pracujemy nad kolejnymi otwarciami

­- Piwiarnia Warki to miejsce stworzone do wspólnego kibicowania w gronie znajomych. Każdego dnia można tu poczuć dreszczyk sportowych emocji – na ekranach restauracyjnych telewizorów praktycznie przez cały czas transmitowane są rozmaite rozgrywki i zawody. Biorąc pod uwagę atrakcyjne położenie nowego lokalu w Krakowie, liczymy, że będzie on chętnie odwiedzany zarówno przez mieszkańców miasta, jak i turystów z Polski i za granicy. W ramach rozwoju sieci planujemy też intensywny rozwój Piwiarni Warki w całym kraju. W związku z tym już pracujemy nad kolejnymi otwarciami. Jeszcze do końca marca chcemy uruchomić co najmniej dwa nowe puby – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Piwiarnia Warki.

Przypomnijmy, spółka Sfinks Polska, przejęła sieć pubów – Piwiarnię Warki w październiku 2017 roku za 12 mln zł. Przejmując sieć Piwiarnia od Grupy Żywiec Sfinks wkroczył na rynek pubów. W wyniku transakcji Sfinks, oprócz praw do sieci franczyzowej i umów z franczyzobiorcami, przejął prawa do znaku Piwiarnia oraz majątek trwały. Jednocześnie Grupa Żywiec przez 20 lat będzie wyłącznym dostawcą piwa i cydru do lokali sieci, a Sfinks zobowiązał się do prowadzenia i rozwoju sieci pubów oraz realizacji określonych w umowie poziomów sprzedaży produktów dotychczasowego właściciela. Wynagrodzenie restauracyjnej spółki za cały ten okres oszacowano w związku z tym na 45 mln zł.

Sfinks Polska zarządza 182 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 90 restauracji Sphinx (segment casual dining), 68 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 12 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i 2 restauracjami Wook (segment casual dining), 8 restauracjami Fabryka Pizzy oraz kultowym pubem Bolek w Warszawie i lokalem Lepione & Pieczone (fast casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn