Cracovia Outlet powstaje w ramach multifunkcyjnej strefy handlowej

Cracovia Outlet

Centrum Cracovia Outlet, flagowa inwestycja deweloperska KG Group, powstająca w Krakowie to koncept, w którym główny nacisk kładziony jest na optymalizację zakupów. Centrum typu outlet znajdzie się na wspólnym terenie z innymi obiektami handlowymi. Całość realizowana jest z myślą o maksymalizacji komfortu zakupów dla przyszłych klientów.

Centrum outlet powstanie na 15 ha terenu przeznaczonego do stworzenia wyjątkowej strefy handlowej. Zaprojektowane na powierzchni 21 tys. mkw., będzie uwodzić klientów stałymi przecenami w wysokości 30–70 proc., a w sezonie wyprzedażowym – do 80 proc. Otwarcie centrum outlet wraz z całym kompleksem handlowym planowane jest na drugą połowę 2020 roku. Już teraz na zagwarantowanie sobie miejsca pod własny sklep zdecydowały się m.in. marki Guess, W. Kruk, Vistula, Wólczanka, Dajar, Diverse, Intersport, Kubenz, Świat Książki.

Cracovia Outlet kompletuje najemców

– Trwają dalsze intensywne prace nad poszerzaniem portfolio najemców. Rokowania są optymistyczne i potwierdzają słuszność realizacji tego przedsięwzięcia. Obecnie finalizujemy umowy najmu z kluczowymi dla centrum outlet markami. Proces postępuje sprawnie – mówi Katarzyna Szabelska, Associate Director z firmy BOIG, która odpowiada za komercjalizację obiektu.

Na rynek polski wchodzą stale nowe marki modowe. Rośnie konkurencyjność, dlatego deweloperzy – aby zagwarantować możliwie najkorzystniejszy miks oferty – szukają takich rozwiązań handlowych, które najbardziej przekonują najemców.

W tym przypadku ofercie outletowej towarzyszyć będą różnorodne możliwości zakupowe i rozrywkowe, zgodnie z zasadą handlu typu mixed-use. Na wspólnym terenie znajdą się dwa parki handlowe Atut, przystosowane do dokonywania codziennych zakupów, ze zróżnicowaną ofertą spożywczą, wyposażenia wnętrz i rozrywkową, a także jeden z największych w Krakowie, dwukondygnacyjny sklep meblowy Agata oraz jeden z największych klubów fitness w Polsce.

–   Uważnie obserwujemy trendy rynkowe związane z tworzeniem różnych inwestycji komercyjnych. Nasz nowy obiekt bazuje również na wnioskach, które wyciągnęliśmy z dotychczasowego doświadczenia. Realizując wcześniejsze inwestycje handlowe, wielokrotnie analizowaliśmy trendy budowlane i architektoniczne oraz sposoby na ich dopasowanie do współczesnych potrzeb klientów, które na przestrzeni ostatnich kilku lat się zmieniły. Brak handlu w wybrane niedziele, wzrost konkurencji handlowej, dostęp do handlu internetowego, ale także rozwijający się nurt zrównoważonego stylu życia i optymalizacji jego jakości wpłynęły na ostateczny kształt inwestycji. Zależało nam na tym, by proponowana koncepcja w sposób nowatorski i oryginalny dopasowała się do dzisiejszych realiów, w których komfort robienia zakupów nie powinien być obciążony żadnym kompromisem – mówi Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

Cracovia Outlet stawia na marki modowe

–   Najważniejsze z przyjętych przez nas kryteriów realizacji inwestycji to zagwarantowanie dobrych, pożądanych przez Polaków marek modowych w stałej przecenie, obecność zróżnicowanej regularnej oferty handlowej dla szerokiej rzeszy klientów całego kompleksu typu mixed-use i dostępność infrastruktury komunikacyjnej, umożliwiającej dobry dojazd.  Dzięki swojemu położeniu obiekt zyskał bardzo dobrą ekspozycję względem przebiegającej obok ruchliwej drogi. Ma to znaczenie dla marek decydujących się podkreślić logiem swoją obecność w naszym krakowskim obiekcie – podkreśla prezes KG Group.

KG Group bardzo duży nacisk kładzie również na komunikację z centrum. Na terenie strefy powstanie miejski przystanek autobusowy. Spółka przebuduje też skrzyżowania miejskie, z których będzie się wjeżdżać na teren kompleksu oraz wybuduje nową drogę, umożliwiającą dojazd do Cracovii Outlet zarówno od strony ul. Ciepłowniczej, jak i Galicyjskiej. Obecnie możliwe jest to jedynie od strony ul. Galicyjskiej. – Zdecydowaliśmy się przeznaczyć na inwestycje drogowe znaczące środki. Wybraliśmy optymalną koncepcję przebudowy układu drogowego, który umożliwi sprawny dojazd do kompleksu handlowego, ale skorzystają na tym również mieszkańcy okolicznych osiedli oraz klienci Expo Kraków – podkreśla Krzysztof Gaczorek.

Deweloper zagwarantuje też odpowiednią dla inwestycji liczbę miejsc parkingowych w obiekcie – do wyboru w systemie podziemnym i naziemnym. – Będą one nowoczesne, szerokie, wygodne, tworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Same wjazdy na parking podziemny będą intuicyjne, przestronne, komfortowe, czyli takie, z jakich korzysta się bez obawy o utratę lakieru samochodowego. Dzięki temu, że tworzymy koncepcję handlową od zera, możemy dopracować ją w każdym szczególe, tak by nasi przyszli klienci mogli docenić jej zastosowanie w praktyce – podsumowuje prezes zarządu KG Group.

Lokalizacja Centrum Cracovia Outlet

Cracovia Outlet to centrum outlet, które powstaje w centralnej części Krakowa w ramach nowoczesnego parku handlowego. Bardzo dobre połączenie z autostradą A4 i drogą ekspresową S7 sprawia, że zakupy będą mogły tu robić także osoby spoza aglomeracji krakowskiej. Architektura obiektu pozostaje w zgodzie z dynamicznie rozwijającymi się w okolicy inwestycjami mieszkaniowymi. Oprócz pokaźnej powierzchni oraz imponującej oferty atutem centrum Cracovia Outlet jest sąsiedztwo innych centrów handlowych i targowo-kongresowych. Na klientów czekać będzie około 2000 miejsc parkingowych. Otwarcie centrum Cracovia Outlet wraz z całym kompleksem handlowym zaplanowano na drugą połowę 2020 roku.

KG Group to holding spółek, których główny cel stanowi ogólnopolska działalność deweloperska w zakresie budownictwa komercyjnego i mieszkaniowego. Atutem firmy jest wyjątkowe połączenie wieloletniego doświadczenia na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, znajomości lokalnego rynku krakowskiego, zamiłowania do tego rynku, a także entuzjazmu, z którym KG Group, jako dynamicznie rozwijający się podmiot gospodarczy, podchodzi do tworzenia nowych obiektów komercyjnych. Grupa zrealizowała już projekty lokalnych centrów handlowych Atut – siedem obiektów pod wspólnym szyldem działa w Węgrzcach koło Krakowa, Pruszkowie, Krakowie przy ul. Grażyny.oraz na Ruczaju oraz w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu. Planowane są też kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Złocień (centrum w budowie, otwarcie planowane w I kwartale 2019 roku), Atut Bielany oraz obiekty w Suchej Beskidzkiej i Bełchatowie (centrum w budowie, planowane otwarcie na początku III kwartału 2019 r).

Za komercjalizację centrum Cracovia Outlet odpowiada BOIG Property Consulting, firma od lat działająca na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. BOIG jest także doświadczonym dostawcą usług związanych z wynajmem powierzchni handlowej w centrach typu outlet.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl