Kino Helios w nowej odsłonie

Znajdujące się w płockiej Galerii Wisła Kino Helios przechodzi gruntowny remont. Prace modernizacyjne potrwają około trzech miesięcy. Są one prowadzone w sposób niezakłócający funkcjonowania kina.

Zmiany zaplanowano na całej powierzchni, nowy wygląd zyskają wszystkie sale kinowe oraz foyer. W ramach remontu wymienione zostaną fotele, systemy akustyczne, a także oświetlenie ogólne i przeszkodowe. Przy okazji renowacji pojawią się również nowe wykładziny.

– Kino Helios jest prestiżowym najemcą Galerii Wisła. Wraz z jego pojawieniem się w tej części Płocka, mieszkańcy zyskali dostęp do nowej formy rozrywki. Prace modernizacyjne to wyjście naprzeciw potrzebom jego widzów – nowa aranżacja sal i wygodne fotele sprawią, że będą mogli w pełni zrelaksować się podczas seansów – mówi Mariusz Czerwiak, Dyrektor w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL.

2 tys. mkw. powierzchni dla kina Helios w Płocku

Kino Helios zajmuje w Galerii Wisła powierzchnię 2 tys. mkw. i jest w stanie pomieścić 1 tys. widzów. Obiekt posiada pięć klimatyzowanych sal, wyposażonych w wysokiej klasy sprzęt nagłaśniający i do projekcji, a także ekrany perełkowe Harkness. Dodatkowo w trzech salach została zamontowana najnowocześniejsza na świecie technologia Dolby 3D Digital Cinema, umożliwiająca wyświetlanie filmów w formacie trójwymiarowym.

Za wynajem i zarządzanie Galerią Wisła odpowiadają eksperci z firmy doradczej JLL.

JLL to wiodąca firma doradcza świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości. Misją JLL jest zredefiniowanie sektora nieruchomości komercyjnych, stwarzanie najlepszych możliwości biznesowych i atrakcyjnych, komfortowych przestrzeni sprzyjających realizowaniu celów. W ten sposób firma przyczynia się do budowania lepszej przyszłości dla swoich klientów, pracowników oraz społeczności, w których działa. JLL jest spółką z listy Fortune 500 zatrudniającą ok. 88 tys. osób w 80 krajach w ramach 300 oddziałów na całym świecie. JLL jest marką i zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Jones Lang LaSalle Incorporated. JLL jest partnerem merytorycznym wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn