Kino Helios w nowej odsłonie

Znajdujące się w płockiej Galerii Wisła Kino Helios przechodzi gruntowny remont. Prace modernizacyjne potrwają około trzech miesięcy. Są one prowadzone w sposób niezakłócający funkcjonowania kina.

Zmiany zaplanowano na całej powierzchni, nowy wygląd zyskają wszystkie sale kinowe oraz foyer. W ramach remontu wymienione zostaną fotele, systemy akustyczne, a także oświetlenie ogólne i przeszkodowe. Przy okazji renowacji pojawią się również nowe wykładziny.

– Kino Helios jest prestiżowym najemcą Galerii Wisła. Wraz z jego pojawieniem się w tej części Płocka, mieszkańcy zyskali dostęp do nowej formy rozrywki. Prace modernizacyjne to wyjście naprzeciw potrzebom jego widzów – nowa aranżacja sal i wygodne fotele sprawią, że będą mogli w pełni zrelaksować się podczas seansów – mówi Mariusz Czerwiak, Dyrektor w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL.

2 tys. mkw. powierzchni dla kina Helios w Płocku

Kino Helios zajmuje w Galerii Wisła powierzchnię 2 tys. mkw. i jest w stanie pomieścić 1 tys. widzów. Obiekt posiada pięć klimatyzowanych sal, wyposażonych w wysokiej klasy sprzęt nagłaśniający i do projekcji, a także ekrany perełkowe Harkness. Dodatkowo w trzech salach została zamontowana najnowocześniejsza na świecie technologia Dolby 3D Digital Cinema, umożliwiająca wyświetlanie filmów w formacie trójwymiarowym.

Za wynajem i zarządzanie Galerią Wisła odpowiadają eksperci z firmy doradczej JLL.

JLL to wiodąca firma doradcza świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości. Misją JLL jest zredefiniowanie sektora nieruchomości komercyjnych, stwarzanie najlepszych możliwości biznesowych i atrakcyjnych, komfortowych przestrzeni sprzyjających realizowaniu celów. W ten sposób firma przyczynia się do budowania lepszej przyszłości dla swoich klientów, pracowników oraz społeczności, w których działa. JLL jest spółką z listy Fortune 500 zatrudniającą ok. 88 tys. osób w 80 krajach w ramach 300 oddziałów na całym świecie. JLL jest marką i zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Jones Lang LaSalle Incorporated. JLL jest partnerem merytorycznym wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl