Mango zadebiutowało w Galerii Północnej

Mango

Hiszpańska sieć Mango otworzyła pierwszy sklep na północy Warszawy. Szeroka oferta efektownej odzieży damskiej z najnowszej wiosennej kolekcji i duży wybór modnych dodatków dostępne są od 13 lutego w Galerii Północnej.

Najnowszy butik Mango w Galerii Północnej zajmuje pokaźną powierzchnię 433 mkw. Jest piątym salonem marki w stolicy i pierwszym na północy Warszawy. Hiszpański producent odzieży, uwielbiany przez fashionistki na całym świecie, bardzo precyzyjnie dobiera lokalizacje pod nowe salony. Sklepy otwierane są w obiektach handlowych cieszących się dobrą renomą. 13 lutego dołączyła do nich także Galeria Północna.

– Sklep sieci Mango doskonale uzupełnia ofertę Galerii Północnej. Duża część naszych klientów to ludzie nowocześni i aktywni, lubiący łączyć modne kroje odzieży z wysoką jakością i wygodą. Ich oczekiwania znajdą odzwierciedlenie zarówno w filozofii, jak i ubraniach Mango – mówi Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej.

Mango to popularna hiszpańska marka odzieżowa założona w 1984 roku w Barcelonie. Firma zajmuje się produkcją odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej oraz eleganckich dodatków i akcesoriów. Salony hiszpańskiej sieci funkcjonują w blisko 111 krajach na całym świecie. W salonie Mango w Galerii Północnej dostępne będą modne stylizacje dla pań. Od 13 lutego klientki mogą już korzystać z najnowszej, wiosennej kolekcji marki.

O Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV Euro AGD,
Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.

Grupa GTC jest wiodącym deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz trzech stolicach Europy Środkowo-Wschodniej. Od powstania w 1994 r. Grupa zrealizowała 68 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą ponad 1,2 miliona m kw. w całej Europie Środkowo-Wschodniej.  Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 43 budynków komercyjnych oferujących ponad 703 tys. mkw. powierzchni biurowej i handlowej swoim klientom w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje ponad 425 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których blisko 103 tys. jest w trakcie budowy.  Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie mWIG40 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl