SPAR Polska inwestuje w stronę internetową. W planach e-sklep

SPAR strona internetowa

Od stycznia br. wystartowała nowa strona internetowa www.spar.pl. Nowoczesny design, oraz nowa sekcja z przepisami to główne wyróżniki nowej witryny. Nowy layout strony wskazuje na przygotowania sieci do uruchomienia w przyszłości e-commerce.

Strona sieci franczyzowej SPAR w Polsce zyskała nowoczesny charakter, jest przejrzysta i przyjazna w obsłudze dzięki prostej, intuicyjnej nawigacji oraz szybkiemu wczytywaniu stron. Wdrożona została synchronizacja z wewnętrznymi systemami IT w organizacji, dzięki czemu informacje wyświetlane w wybranych sekcjach strony są obecnie wprowadzane w jednym miejscu, optymalizując pracę z danymi. Odświeżona została również szata graficzna, która jest zgodna z najnowszymi trendami światowego web designu. Strona została zoptymalizowana pod kątem użyteczności (ulepszono m.in. strukturę strony, dzięki czemu dostęp do informacji jest szybszy i łatwiejszy) oraz intuicyjności nawigacji.

Z nowości na stronie warto wspomnieć blog kulinarny, który ma zapewnić wybór przepisów podpowiadając sposoby na wykorzystanie produktów dostępnych w sklepach sieci SPAR. Blog na stronie www jest rozszerzeniem realizowanych już przez SPAR działań w obszarze kulinariów w gazetce promocyjnej i na profilu sieci na Facebooku.

Baczny obserwator zauważy także widoczną, wzmocnioną ekspozycję ofert promocyjnych produktów w layoucie głównej strony. To częsty zabieg realizowany jako krok na drodze do uruchomienia e-commerce. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, iż SPAR analizuje dostępne na rynku rozwiązania pod kątem uruchomienia takiej usługi dla konsumentów.

Strona, podobnie jak jej poprzednia wersja, korzysta z technologii „Responsive Web Design (RWD), dzięki czemu wyświetla się w odpowiednim formacie na dowolnym urządzeniu, niezależnie od jego wielkości i rozdzielczości ekranu.

Sieć sklepów SPAR

SPAR jest największą na świecie franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy oznaczone charakterystycznym logo funkcjonują w 48 krajach, na 4 kontynentach. Ponad 12 700 punktów obsługuje każdego dnia 12 milionów klientów.

SPAR Polska jest obecny na polskim rynku od 1996 roku. Sieć sklepów SPAR jest jedną z niewielu sieci handlowych działających na terenie Polski, która w 100 proc. opiera się na polskim kapitale. Ponadto SPAR Polska zrzesza polskich przedsiębiorców i promuje lokalnych producentów żywności, integrując tym samym rodzimy handel tradycyjny. SPAR Polska jest dowodem na to, że sprawdzone standardy z zagranicy w połączeniu z polskim finansowaniem mogą zaowocować odnoszącą sukcesy i dynamicznie rozwijającą się siecią.

W 2018 roku sieć SPAR Polska została laureatem wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi 2018. Przyznana nagroda stanowi potwierdzenie docenienia przez klientów naszych starań, aby standardy obsługi i poziom dbałości o klienta były na najwyższym poziomie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy