Pierwszy w Polsce monobrandowy salon sloggi powstanie w Galerii Młociny

Pierwszy w Polsce salon z pełną ofertą marki otworzy się w najnowszym stołecznym kompleksie handlowo-rozrywkowym. Sklep z bielizną zajmie w Galerii Młociny powierzchnię 57 mkw. Poziom wynajmu obiektu, którego budowa weszła na ostatnią prostą przekroczył 90 proc.

Galeria Młociny zostanie otwarta wiosną tego roku, a jej inwestorami są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Obiekt będzie dysponował powierzchnią handlową 75 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Sloggi należy do firmy Triumph International

Dotychczas bieliznę sloggi można było znaleźć przede wszystkim w sklepach Triumph (przyp.: marka sloggi należy do portfolio firmy Triumph International) oraz w sklepach partnerów multibrandowych. Od wiosny, pierwszy w Polsce i czwarty na świecie monobrandowy salon z pełną ofertą zagości  w Galerii Młociny. To co będzie wyróżniało sklep firmowy sloggi od innych punktów dystrybucji tej marki w Polsce, to różnorodność kolekcji oraz niepowtarzalny design sklepu, który jest odzwierciedleniem charakteru marki.

– Debiut sloggi w nowym, a przede wszystkim w pełnym wydaniu będzie bardzo ciekawym wydarzeniem. Nareszcie klienci, którzy od wielu lat znają i cenią produkty z metką sloggi będą mieli dostęp do wszystkich kolekcji. Z szerszej perspektywy, nowy najemca jest wartościowym rozwinięciem listy najemców Galerii Młociny – mówi Marcin Kopczyk, Senior Leasing Manager Galerii Młociny.

Marka, produkująca bieliznę nieprzerwanie od 1979 roku, wprowadzi się do lokalu z bardzo atrakcyjnym sąsiedztwem. W pobliżu znajdą się salony z szyldami Newbie, Swiss oraz Van Graaf. sloggi, która w tym roku świętuje okrągłą, 40-stą rocznicę, swoje produkty oferuje w ponad 30 krajach w około 20 tysiącach punktów sprzedaży. Firma, która od początku istnienia sprzedała ponad miliard sztuk bielizny, słynie nie tylko z produktów, które są bardzo wygodne i przyjazne dla skóry, ale wykorzystują innowacyjne technologie. Najbardziej znanym rozwiązaniem stosowanym przez sloggi jest core-spun, czyli połączenie w odpowiednich proporcjach świetnej gatunkowo bawełny z włóknami lycry zapewniającymi elastyczność i wytrzymałość bielizny.

– Otwarcie salonu w Galerii Młociny to dla marki tak naprawdę rozpoczęcie nowego etapu. Chcemy jak najlepiej wykorzystać rosnącą rozpoznawalność marki oraz potencjał sloggi i trudno o lepszą okazję niżdebiut naszego pierwszego monobrandowego salonu, który zbiegnie się w czasie z debiutem najnowocześniejszego, wielofunkcyjnego kompleksu w kraju jakim jest Galeria Młociny – podkreśla Marzena Kuśmirek, PR Manager sloggi PL Hub.

Aktualnie, w obiekcie o łącznej powierzchni handlowej 75 tys. mkw. GLA na której zmieści się ponad 220 sklepów i punktów usługowych, a 11 tys. mkw. przeznaczonych zostanie na strefę gastronomiczną i rozrywkową, trwają ostatnie prace budowlane. Jednocześnie prowadzona jest intensywna komercjalizacja centrum. Tylko od początku roku lista najemców z segmentu modowego w Galerii Młociny powiększyła się o 10 marek, w tym m.in.: Vistulę, Wólczankę, Molton, Hexeline czy Tous.

Inwestorami Galerii Młociny są EPP i Echo Investment

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl