Nowy koncept Wólczanka w Starym Browarze

Wólczanka w Starym Browarze

W połowie lutego, po kilkutygodniowym remoncie, otwarto w Starym Browarze odświeżony salon polskiej marki Wólczanka. Brand z portfolio VRG znany jest z szerokiego asortymentu koszul. Po ostatnich zmianach estetykę butiku Wólczanki definiuje przede wszystkim produkt i jego ekspozycja.

– Salon Wólczanki w Starym Browarze dostosowano w trakcie remontu do najnowszego  konceptu brandu. Zaprojektowano go tak, aby nowocześnie pokazać produkt. Naszych klientów z pewnością ucieszy bardziej przejrzysta prezentacja towaru, dzięki czemu zakupy staną się szybsze i łatwiejsze – mówi Dariusz Jarzynka, dyrektor kreatywny marek Wólczanka i Lambert. Przygotowaliśmy również większe i bardziej komfortowe przymierzalnie oraz specjalne miejsce do siedzenia „dla zmęczonych” towarzyszy zakupów. Wychodzimy naprzeciw trendom i obecnie zdjęcia oraz filmy wizerunkowe, a także informacje o promocjach będziemy prezentować na specjalnych ekranach. Dzięki temu klienci będą mieli dostęp do szerokiego przeglądu naszej oferty.

Salon Wólczanka w Starym Browarze
Salon Wólczanka w Starym Browarze

– Wólczanka istnieje od 1948 roku, na rynku znana jest przede wszystkim oferta koszul męskich. Marka sukcesywnie rozszerza także asortyment ubrań i dodatków dla pań. Oprócz produktów Wólczanki w butiku dostępne są także koszule i akcesoria ekskluzywnej linii submarki Lambert. Wólczanka od zawsze stawia na najwyższą jakość tkanin i dodatków oraz perfekcję wykonania – mówi Dariusz Jarzynka. W swoich kolekcjach posiada zarówno klasyczne wzory jak i modele zaprojektowane w oparciu o najnowsze światowe trendy. Najbardziej wymagającym klientom Wólczanka poleca koszule z linii Lambert, uszytych zgodnie z zasadami tradycyjnego krawiectwa, z tkanin od renomowanych światowych producentów.

600 mkw. dla VRG w Starym Browarze

Wólczanka w gronie najemców Starego Browaru znajduje się od 2005 roku. W poznańskim centrum swoje lokale mają także inne marki z portfolio spółki VRG: Deni Cler, Vistula i W. Kruk, zajmując łącznie ponad 600 mkw. powierzchni.

Polskie marki sieciowe interesują klientów na równi z zagranicznymi. Stąd ich coraz mocniejsza pozycja w tenant mix Starego Browaru – tłumaczy Renata Gralec, Dyrektor Centrum Stary Browar. Oprócz nowej inwestycji VRG w postaci odświeżonego salonu Wólczanki, w skrzydle Atrium nowoczesne, obszerne lokale zajmują CCC, Reserved czy Solar. W marcu do Browaru powróci Tatuum – marka, która przeżywa prawdziwe odrodzenie i świetnie interpretuje trendy, np. skandynawski minimalizm.

Stary Browar jest współczesnym centrum mixed-use: handlowym i  kulturalnym w sercu Poznania, odwiedzanym każdego roku przez około 9 milionów osób. Znajduje się tu ponad 200 sklepów – marek globalnych i indywidualnych(w tym butiki autorskie i kilkadziesiąt marek premium), ponad 20 restauracji i kawiarni (także autorskie z cenionymi szefami kuchni), przestrzenie wystawiennicze i eventowe, najnowocześniejsze w Polsce Multikino, kluby muzyczne, 5-gwiazdkowy hotel butikowy Blow Up Hall 5050 oraz 4-hektarowy park, w którym latem odbywają liczne bezpłatne wydarzenia przyciągające tysiące Poznaniaków i turystów. Twórczynią Starego Browaru jest Grażyna Kulczyk. Od 2015 r. właścicielem jest DWS Grundbesitz GmbH – jeden z czołowych funduszy inwestycyjnych na świecie z ponad 60-letnim doświadczeniem i międzynarodową reputacją. Dziś Stary Browar to manifest miejskiego życia: zakupy i spotkania ze znajomymi w ceglanych wnętrzach wypełnionych dziełami sztuki, liczne okazje do jakościowego spędzania czasu: wystawy, koncerty, pokazy mody, warsztaty, relaks w parku. Codziennie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl