Drogerie Natura mają nowego Dyrektora ds. Handlowych

Natura-drogerie

Do zespołu Natura Sp. z o.o., właściciela sieci drogerii Natura, dołączyła Magdalena Bigaj, która objęła stanowisko Dyrektora ds. Handlowych. W nowej roli odpowiada za zarządzanie pionem handlu i e-commerce. Zastąpiła na tym stanowisku Emilię Pawlak, która wraz z końcem stycznia zakończyła współpracę z siecią Natura.

Magdalena Bigaj to manager z ponad 16-letnim doświadczeniem w obszarze handlu, e-commerce oraz zarządzaniu zespołami zakupowymi i sprzedażowymi w największych firmach z branży retail i e-commerce. Przez ostatnie 3 lata pełniła funkcję Business Unit Managera w Grupie Allegro. Wcześniej zdobywała doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w Sephora Polska, Douglas Polska oraz w departamentach beauty takich firm jak Merlin Group i Empik.

Rozwój sprzedaży w modelu omnichannel

magdalena-bigaj-natura
Magdalena Bigaj, Dyrektor ds. Handlowych w Natura sp. z o.o.

Jako Dyrektor ds. Handlowych w Natura sp. z o.o. Magdalena Bigaj zarządza 14-osobowym zespołem działu handlowego oraz kilkuosobowym zespołem e-commerce. Do jej obowiązków należy rozwój oferty, stałe poszerzanie asortymentu kosmetyków naturalnych, wprowadzenie nowych firm i marek na półki sieci Natura oraz systematyczne wzbogacanie oferty sklepu internetowego www.drogerienatura.pl.

– Niezwykle cieszymy się, że nasz zespół wzmacnia manager z tak szerokimi kompetencjami w zakresie handlu tradycyjnego i e-commerce. Jesteśmy pewni, że wiedza i doświadczenie Pani Magdaleny przyczynią się do wzmacniania pozycji konkurencyjnej sieci drogerii Natura, których prowadzimy już blisko 300 w całym kraju, a także rozwoju drogerii internetowej. Rynek nieustannie stawia przed nami nowe wyzwania, na które chcemy odpowiadać w jak najlepszy sposób, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – mówi Arkadiusz Szczepaniak, p.o. CEO, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych w Natura Sp. z o.o.

Sieć sprzedaży Drogerii Natura

Spółka Natura (dawniej Polbita Sp. z o.o.), do której należą Drogerie Natura, jest obecnie jednym z najbardziej liczących się podmiotów na rynku dystrybucji i sprzedaży kosmetyków. Obecnie Drogerie Natura to sieć ponad 276 sklepów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Natura to jedna z największych sieci drogeryjnych na polskim rynku. Od ponad 20 lat cieszy się zaufaniem i sympatią klientów oraz partnerów handlowych.

W asortymencie Natury znajdują się kosmetyki wiodących marek oraz liczne marki dostępne wyłącznie w drogeriach sieci. Poza blisko 300 drogeriami stacjonarnymi sieć prowadzi także sprzedaż  w drogerii internetowej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl