Kaufland inwestuje w nowe lokalizacje

kaufland-nowy-sacz

W tym roku sieć Kaufland otworzyła już dwa nowe sklepy − jeden zlokalizowany we Wrocławiu, a drugi w Lublinie. To jednak nie koniec tegorocznych inwestycji. Tym razem sieć zawita do województwa małopolskiego oraz śląskiego – nowe markety zostaną otwarte w Nowym Sączu oraz Gliwicach.

Otwarcie dwóch kolejnych sklepów Kaufland nastąpi 21 lutego br. Pierwszy z nowych marketów znajduje się w Gliwicach przy ul. Pszczyńskiej 64. Sklep posiada powierzchnię ok. 2000 mkw. Drugi, nieco większy market o powierzchni sprzedażowej ok. 2800 mlw., zostanie otwarty w Nowym Sączu przy ul. Bulwar Narwiku 22.

W obu sklepach klienci mogą bezpłatnie korzystać z dostępnej sieci Wi-Fi. Poruszanie się po obiektach ułatwia intuicyjny system prowadzenia klienta oparty na identyfikacji kolorystycznej i graficznej, spójny z oznaczeniami stosowanymi w gazetkach reklamowych sieci. Komfort podczas zakupów zapewniają szerokie, bezkolizyjne alejki i niskie regały ułatwiające zdjęcie towaru z półki. Zarówno w Gliwicach, jak i w Nowym Sączu w pasażu dostępna będzie także piekarnia lub cukiernia z kawiarnią, w której klienci mogą zamówić między innymi ciepłe i zimne napoje, ciasto oraz kanapki.

W nowych obiektach zastosowane zostały technologie przyjazne środowisku, m.in. energooszczędne oświetlenie LED czy technologia odzysku ciepła odpadowego, która pozwala na redukcję emisji gazów cieplarnianych. System zarządzania energią w sieci Kaufland jest w pełni zautomatyzowany i oparty na międzynarodowym standardzie ISO 50001.

Sieć sprzedaży Kaufland w Polsce

Wraz z otwarciem dwóch kolejnych sklepów sieć Kaufland posiada już w Polsce 212 marketów. Wyróżnia je szeroka i zróżnicowana oferta, w której klienci znajdą ponad 15 000 produktów, w tym artykuły świeże – owoce i warzywa, pieczywo prosto z pieca, mięso, sery i wędliny dostępne zarówno przy ladzie, jak i w części samoobsługowej.

To wszystko uzupełnia szeroki asortyment artykułów przemysłowych, m.in. tekstyliów, kosmetyków, artykułów dziecięcych, AGD oraz RTV. Kaufland oferuje także bogatą ofertę marek własnych, w tym m.in. certyfikowane produkty K-Bio, artykuły dla wegetarian czy wegan K-take it veggie, a także produkty drogeryjne marki Bevola. W nowo otwartych sklepach klienci mogą skorzystać także z kawomatu Kaufland z preferencyjnymi cenami kawy K-to Go, przygotowanej z mielonych ziaren na miejscu.

W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl