MMG: łódzki obiekt typu mixed-use przyciąga najemców

Centrum Łodzi przechodzi metamorfozę. Jednym z powstających tam projektów jest Hi Piotrkowska 155, czyli wielofunkcyjny kompleks handlowo-biurowo-hotelowy, którego deweloperem jest Master Management Group. Prace nad projektem toczą się zgodnie z harmonogramem, a termin zakończenia budowy to pierwszy kwartał 2020 roku. Ponad połowa dostępnej powierzchni handlowo-usługowej jest już wynajęta.

Dzięki swym różnorodnym funkcjom Hi Piotrkowska 155 wzbogaci ofertę biurową, handlową i usługową w centrum Łodzi. Dogodna lokalizacja inwestycji w pobliżu centrum przesiadkowego, zwanego potocznie „stajnią jednorożców”, zapewnia komfort korzystania z komunikacji miejskiej (12 linii tramwajowych oraz 6 linii autobusowych). Według danych Urzędu Miasta Łodzi, codziennie z tego miejsca korzysta nawet 50 tys. osób. Kompleks ma też potencjał, żeby ożywić turystykę w mieście. Najemcą jednego z trzech budynków jest Hampton by Hilton, a położenie inwestycji w bezpośrednim sąsiedztwie najdłuższej promenady handlowej w Europie, czyli ulicy Piotrkowskiej, podkreśla unikalność tego adresu. Ze względu na zabytkowe kamienice znajdujące się w jej pierzei, projekt kompleksu był konsultowany z miejskim konserwatorem zabytków.

– Oferujemy łącznie 25 tys. mkw. powierzchni przeznaczonej pod handel, usługi i biura. Koncept przewiduje sklepy, kawiarnie, restauracje, drogerię oraz centrum fitness i klinikę medyczną. Projekt wyróżnia się nowoczesną architekturą, która doskonale dopełnia historyczną pierzeję ul. Piotrkowskiej, dostępnością z ulicy i ciekawą ofertą – mówi Anna Polak, Head of Leasing w Master Management Group.

– Zlokalizowanie w jednym miejscu powierzchni biurowej, usługowej oraz hotelowej jest bardzo ciekawym konceptem, który jest coraz bardziej popularny wśród potencjalnych najemców. W związku z tym, uważam, że miks usług, jaki będzie oferowany w projekcie Hi Piotrkowska 155 na pewno przyczyni się do jeszcze większego ożywienia tej części miasta – mówi  Adam Pustelnik, Dyrektor Biura Obsługi Inwestora i Współpracy z Zagranicą, Urząd Miasta Łodzi.

Obiekt przyciąga najemców

Ponad połowa dostępnej w Hi Piotrowska 155 powierzchni handlowo-usługowej została już skomercjalizowana. W pierwszym kwartale 2020 roku na łódzkim rynku zadebiutuje Just Gym – nowoczesny koncept klubu fitness, znany z 24-godzinnej dostępności i dobrze wyposażonych stref treningowych. Sieć wynajęła dwupiętrowy lokal o łącznej powierzchni około 2 tys. mkw., gdzie debiutuje ze swoim pierwszym automatycznym klubem fitness w Łodzi.

– Cieszymy się, że kolejna marka doceniła potencjał naszej inwestycji. Obserwujemy trendy na rynku i wiemy jak ważne są różnorodne funkcje obiektów typu mixed–use. Wśród oczekiwanych udogodnień przestrzeni biurowych wymienia się często klub fitness lub siłownię i sklep z artykułami spożywczymi. Pracownicy oczekują także bogatszej oferty z sektora zdrowie i uroda. Realizujemy te założenia, o czym świadczą podpisane umowy najmu z Hebe, Starbucks, Żabką, a teraz z Just Gym. Jestem przekonana, że miks usług, jaki będzie oferowany w projekcie Hi Piotrkowska 155 na pewno przyczyni się do jeszcze większego ożywienia tej części miasta – komentuje Anna Polak, Head of Leasing w Master Management Group. Wśród najemców obiektu znajdą się także Delikatesy Fabryczne, Nowakowski Piekarnia oraz Apteka Europejska.

O Master Management Group

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. Firma posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie na rynku oraz zespół ekspertów, którzy pracowali dla międzynarodowych firm deweloperskich, doradczych oraz zarządzających nieruchomościami, a także funduszy inwestycyjnych. Dzięki temu MMG z powodzeniem samodzielnie realizuje projekty oraz współpracuje z czołowymi deweloperami i inwestorami.

Firma jest partnerem na polskim rynku dla największych światowych funduszy oraz innych instytucji inwestujących w nieruchomości. W swojej historii MMG współpracowało z takimi partnerami jak Marcol Group ,Europa Capital oraz w formie spółki joint venture z Blackstone.

Obecnie MMG zarządza ponad 200 tys. mkw. powierzchni komercyjnej, w tym dziewięcioma formatami handlowymi oraz sześcioma projektami w fazie rozwoju i budowy.

Wszystkie projekty MMG zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy