Z Chin do Warszawy. Xiaomi otworzy salon w Galerii Młociny

Wiosną, chiński producent smartfonów otworzy w Galerii Młociny największy w kraju salon. Flagowy lokal w sąsiadującym ze stacją metra na Młocinach kompleksie handlowo-rozrywkowym zajmie powierzchnię 170 metrów kwadratowych i będzie drugim punktem sieci w Warszawie. Będąca na finiszu prac inwestycja realizowana przez Echo Investment wynajęta została już w ponad 90 proc.

Galeria Młociny ruszy wiosną tego roku, a jej inwestorami są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Obiekt o powierzchni handlowej 75 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Xiaomi zajmie lokal o powierzchni 170 mkw.

Dzięki nowej lokalizacji Xiaomi w Galerii Młociny, Warszawa będzie jednym z pierwszych miast w którym działać będą dwa autoryzowane salony azjatyckiego producenta elektroniki. Poza stolicą sklepy założonej w 2010 roku firmy działają już Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. Ostatnia lokalizacja na liście, w Katowicach, otwarta została na początku grudnia. Sklepem w Galerii Młociny zarządzać będzie firma GG Stores Sp. z o.o. Sp.k..

– To, że postawiliśmy na najwyższej klasy, nowoczesny kompleks handlowy z bardzo ciekawą listą najemców odzwierciedla, jak ważnym rynkiem dla nas jest Warszawa – mówi Tony Chen, regionalny menedżer azjatyckiego producenta elektroniki.

W najnowszym warszawskim salonie czwarta najpopularniejsza na świecie marka smartfonów sprzedawać będzie nie tylko nowoczesne telefony, ale także urządzenia IoT oraz gadżety, które – jak podkreśla Xiaomi – mają ułatwiać codzienne życie. W ofercie sklepu na Bielanach ma być dostępne wszystko to, co można kupić w sklepach na rodzimym rynku Xiaomi. O tym, że azjatycka marka coraz pewniej czuje się na rynku europejskim świadczyć może styczniowe otwarcie największego Mi Store na jednej z najdroższych handlowych ulic świata, paryskiej Champs-Élysées.

– Od dłuższego czasu obserwowaliśmy rozwój Xiaomi, która z każdym kolejnym miesiącem staje się coraz ważniejszym graczem na krajowym rynku. Marka od dawna istnieje w świadomości Polaków, a nowo otwierane sklepy z szyldem Mi nie narzekają na brak odwiedzających. Flagowy salon w Galerii Młociny z pewnością przyciągnie fanów smartfonów i nowych technologii z różnych części miasta i z okolic – podkreśla Wojciech Mazur, leasing manager w Dziale Centrów Handlowych, Echo Investment.

Salon w Galerii Młociny, podobnie jak w pozostałych lokalizacjach, charakteryzował będzie minimalistyczny wystrój. Redukowanie nieistotnych elementów pozwoli skupić się na eksponowanych produktach. Te wystawione będą na pokaźnych rozmiarów drewnianych stołach i kilku regałach znajdujących się w pobliżu kas. We wnętrzu dominować będą jasne kolory i mocne, punktowe oświetlenie.

Galeria Młociny należy do EPP i Echo Investment

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy