Galeria Słowiańska powiększy się o 3 tys. mkw. i zyska nowych najemców

carrefour-galeria-slowinska

Carrefour Polska kontynuuje strategię modernizacji swoich galerii handlowych. Z początkiem 2019 roku sieć przystąpiła do rozbudowy Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu, jednym z najsilniejszych swoich obiektów. Prace mają zwiększyć komfort najemców i klientów, rozszerzyć ofertę galerii oraz dopasować ją do obowiązujących trendów. Zakończenie rozbudowy przewidziane jest na drugą połowę 2019 r.

Carrefour Polska, właściciel i zarządca różnego formatu galerii handlowych, od 2014 r. konsekwentnie realizuje strategię modernizacji posiadanych w swoim portfolio nieruchomości. W ciągu niespełna 5 lat, przeprowadził aż 24 kompleksowe remodelingi, obejmujące prawie 90 proc. całego portfolio sieci. Są to zarówno duże modernizacje, jak i mniejsze przebudowy i rozbudowy. Celem tej strategii jest przede wszystkim dopasowanie obiektów do aktualnych potrzeb konsumentów, które nieustannie ewoluują. W wyniku modernizacji i rozbudowy wspartej procesem rekomercjalizacji obiekty handlowe sieci Carrefour stają się bardziej konkurencyjne na lokalnych rynkach.

Carrefour stawia na rewitalizację

Galeria Słowiańska jest obiektem o ugruntowanej pozycji na mapie handlowej Zgorzelca i jednym z najsilniejszych centrów handlowych należących do Carrefour Polska. Sukces rewitalizacji, przeprowadzonej w 2016 r., ugruntował pozycję obiektu i potwierdził jego popularność, nie tylko wśród mieszkańców miasta, ale i regionu. Utrzymujące się zainteresowanie obiektem ze strony najemców skłoniło spółkę do podjęcia decyzji o rozbudowie galerii.

Obecnie na powierzchni ponad 18 000 mkw. znajduje się blisko 40 butików, w tym salony odzieżowe spółki LPP Reserved, Home & You, Sinsay, Cropp House, salony z obuwiem CCC oraz Deichmann, a także drogeria Hebe, perfumeria Douglas czy liczne punkty usługowe.

Rozbudowana oferta galerii pozwoli na uzupełnienie obiektu o nowe atrakcyjne marki, oraz zapewni klientom większy komfort zakupów. W Galerii Słowiańskiej pojawią się tak rozpoznawalne marki jak m.in. PEPCO i SMYK.

Większy komfort dla klientów

Komfort zakupów klientów zostanie również podniesiony poprzez wprowadzenie dotychczas niedostępnej oferty gastronomicznej – restauracji Imbiss Kebab.

Rozbudowa pozwoli także na zwiększenie powierzchni niektórych istniejących sklepów do ich najnowszych formatów, co przełoży się na lepszą ekspozycję towarów i jednocześnie podniesie klientom komfort zakupów.

Projekt architektoniczny jest spójny i przewiduje wkomponowanie nowopowstałej części do już istniejącej bryły obiektu. Po rozbudowie parking powiększy się o dodatkowe 270 miejsc postojowych, łącznie więc do dyspozycji klientów będzie ponad 750. Rozbudowa obejmie również odnowienie pasaży całej galerii w tym również wymianę posadzki, oświetlenie wewnętrzne będzie wykorzystywało ekologiczne i energooszczędne rozwiązania oparte na technologii LED.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl