North Fish zmienia identyfikację wizualną w kolejnej restauracji

North Food Polska S.A. kontynuuje zmianę identyfikacji wizualnej sieci restauracji North Fish. 7 lutego wykonano spektakularną modernizację w restauracji North Fish, zlokalizowanej w samym sercu Warszawy – centrum handlowym Złote Tarasy.

Oprócz wymiany logo, na ścianach pojawiła się niepowtarzalna rybia łuska, która nadała świeżości i wyjątkowego charakteru temu miejscu. Dla Klientów dostępny jest także kiosk, ułatwiający składanie i realizację zamówień. Nowe logo sygnuje już ponad połowę restauracji North Fish. Do końca pierwszej połowy bieżącego roku zmiana obejmie wszystkie lokale w całej Polsce.

Obecnie nowe logo marki North Fish, oprócz dwóch restauracji w Galerii Krakowskiej, dostępne jest również w Bonarka City Center, C.H. Ogrody, Galerii Morena, Forum Gdańsk, Galerii Bałtyckiej, C.H. Riviera, Silesia City Center, Galerii Sudeckiej oraz Atrium Promenada. Proces rebrandingu rozpoczął się 28 marca 2018 od otwarcia lokalizacji w Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu.

North Fish to sieć restauracji specjalizujących się w rybach, owocach morza i daniach wegetariańskich. Pierwszy lokal powstał w 2002 roku w kieleckiej Galerii Echo. W tej chwili North Fish to 46 restauracji znajdujących się w najlepszych centrach handlowych w Polsce, co sprawia, że jest niekwestionowanym liderem w Polsce, i drugą w Europie siecią restauracji oferujących ryby i owoce morza. Niemal 1 tys. pracowników co dzień dba o najwyższą jakość serwowanych produktów.

North Fish należy do North Food Polska S.A.

North Food Polska S.A. to prężnie rozwijająca się organizacja zajmująca się prowadzeniem sieci restauracji. Firma powstała w 2002 roku i została założona przez Michała Sołowowa. Obecnie North Food zarządza restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w dwóch formatach: North Fish oraz John Burg. Pod marką John Burg dostępne są burgery i steki z certyfikowanej wołowiny Black Angus.

North Food Polska S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej Michał Sołowow Group, w skład której wchodzą firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku: Synthos, Cersanit, Barlinek czy Komfort, a także startupy takie jak: 3DGence, New Era Materials i Homla.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl