Carrefour rozwija sieć w stolicy

Carrefour, Royal Wilanów

Ponad 1,3 tys. mkw. ma najnowszy sklep sieci Carrefour, który został otwarty w dzielnicy Wilanów w Warszawie. Nowy sklep jest placówką franczyzową. W ofercie sklepu znalazło się około 15 tysięcy artykułów, w tym szeroki wybór produktów dostępnych w ramach konceptu Zdrowa Półka.

Supermarket Carrefour oferuje produkty wybrane z myślą o potrzebach okolicznych mieszkańców, w tym rodzin z dziećmi oraz pracowników biur. Sklep prowadzony jest w formacie franczyzowym.

– Oferta sklepu Carrefour Market została dobrana tak, aby odpowiedzieć na potrzeby lokalnej społeczności. Mieszkańcy mogą więc liczyć na bogaty wybór świeżych i zdrowych produktów, będących podstawą codziennej diety, zaś pracownicy okolicznych biur mogą skorzystać z szerokiej oferty gotowych dań – mówi Wojciech Sypień, dyrektor regionalny supermarketów w Carrefour Polska.

Koncept Zdrowa Półka w Carrefour

W ofercie sklepu znajduje się bogaty wybór świeżych warzyw i owoców, wędlin oraz serów, a także mięsa i ryb sprzedawanych na lodzie. Klienci znajdą tu również świeże zioła czy wyroby z wędzarni Carrefour oraz wypiekane na miejscu pieczywo. Ofertę uzupełniają artykuły regionalne i lokalne oraz produkty pod marką „Jakość z Natury Carrefour”, wytwarzane z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa i kontrolowane „od pola do talerza”. Z myślą o osobach poszukujących gotowych posiłków w ofercie supermarketu znalazły się także dania obiadowe, zupy czy sałatki.

Na szczególną uwagę zasługuje koncept Zdrowa Półka, którego rozwój stanowi istotny element realizowanej przez Carrefour Polska strategii transformacji żywieniowej. W ofercie konceptu klienci supermarketu znajdą szeroki wybór artykułów bio, bezglutenowych, bez laktozy czy bez dodatku cukru, a także produktów pochodzenia roślinnego, będących odpowiedzią na potrzeby wegan. Nowością w koncepcie są mrożonki bio, ekologiczne produkty dla dzieci, a także bio karmy dla zwierząt.

W ofercie sklepu znajduje się także pełen oryginalnych produktów koncept Kuchnie Świata oraz strefa dla sportowców, gdzie amatorzy aktywności fizycznej odnajdą szereg dedykowanych im produktów, w tym napoje, batony czy żele. Ponadto w strefie Naturalnych Kosmetyków oraz w strefie Ekologicznej Chemii, klienci dbający o środowisko odnajdą szeroki wybór certyfikowanych produktów pielęgnacyjnych i czyszczących.

Nowy supermarket Carrefour znajduje się przy ul. Klimczaka 1 w Warszawie.

5 formatów sklepów Carrefour w Polsce

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy