Awitkes rozwija nowy wielofunkcyjny koncept piekarni

awiteks-nowy-schwiztke-gorski

Sieć piekarni Awiteks stale podnosi standardy nowo otwieranych lokali firmowych oraz sukcesywnie modernizuje już działające punkty handlowe, starając się nadążyć za potrzebami i oczekiwaniami klientów. Najnowszy koncept piekarni stworzony został przez firmę Schwitzke Górski.

Firma Schwitzke Górski jest Partnerem merytorycznym wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019, organizowanego przez Evigo.com – wydawcę miesięcznika Shopping Center Poland Magazine i portalu Retailnet.pl.

Wiedza i doświadczenie podstawą procesu projektowego

Katarzyna Konkel, CMO Omnisense działająca w ramach grupy Schwitzke Górski, podkreśla to, jakim wyzwaniem było stworzenie nowego konceptu dla marki, która ma wyrazisty, rozpoznawalny i lubiany wizerunek. – Nowa lokalizacja sprowokowała myślenie o nieco młodszym odbiorcy, który szuka nie tylko wysokiej jakości produktu, ale również naturalności oraz walorów estetycznych. Dotychczasowi klienci doceniają obecny wizerunek oraz produkt, jednak jest to grupa, która latami budowała swoją relację z marką.

W próbie przyciągnięcia nowych konsumentów ważne było wyeksponowanie elementów dotyczących oferty, takich jak rzemieślnicze podejście do wypieku oraz troska o dobór składników. Naszym zadaniem było pokazanie tych aspektów, które rzadko kojarzone są z sieciami, a raczej z butikowymi lokalami typu slow food. Oferta Awiteksu ma te walory, musieliśmy je podkreślić.

katarzyna-konkel-portret
Katarzyna Konkel, CMO Omnisense

Poza potencjałem nowej lokalizacji, istotne było zachowanie zalet marki docenianych przez stałych klientów. W związku z tym, zgodnie z metodą design thinking, zaangażowaliśmy pracowników sieci, którzy codziennie mają kontakt z klientami. W trakcie warsztatów zbudowaliśmy portrety klientów, katalog ich potrzeb i mapę aktywności.

To była baza do określenia charakteru nowego konceptu pod względem funkcji, wartości i doświadczeń. Do obrazu, który skonstruowaliśmy wspólnie z przedstawicielkami Awiteksu, dodaliśmy obserwacje z wybranych lokali w Krakowie. To pozwoliło nam uzupełnić listę zadań.

Dążyliśmy do tego, aby maksymalizować komfort, aby cel czysto zakupowy mógł być sprawnie realizowany i nie przeszkadzał w zaspokajaniu potrzeb innych klientów, jakim są: odpoczynek, miłe spędzenie czasu w oczekiwaniu na pociąg czy spotkanie. To stanowiło podstawę projektową. Zapewnienie tych funkcji musiało być spójne z wyeksponowaniem naturalności i autentyczności produktu. Zadania dla projektantów zdefiniowali klienci Awiteksu – wyjaśnia Katarzyna Konkel.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy