Galeria Niwa przedłuża umowę najmu z operatorem spożywczym

Carrefour Polska, jeden z liderów branży detalicznej w Polsce, przedłużył umowę najmu z Galerią Niwa na kolejne lata. Ta decyzja dowodzi, że oświęcimskie centrum handlowe jest postrzegane jako atrakcyjna lokalizacja dla popularnych najemców na polskim rynku. Jest to zasługa m.in. utrzymujących się na wysokim poziomie wskaźników odwiedzalności i stale poszerzanej oferty tenant mixu.

– Kontynuacja współpracy z tak popularną marką w Polsce i na świecie bardzo nas cieszy. Decyzja  o przedłużeniu umowy daje Galerii Niwa możliwość zapewnienia klientom atrakcyjnej oferty artykułów spożywczych i usług około zakupowych – mówi Katarzyna Zegar, Dyrektor Galerii Niwa.

– Silna marka operatora spożywczego i rozrywka to dwa czynniki, które w połączeniu z ofertą modową przyciągają klientów do galerii, aby finalnie zapewnić jej sukces. Carrefour bardzo dobrze sprawdza się w naszym koncepcie, co przekłada się na wysoki wskaźnik odwiedzalności centrum i stale rosnącą grupę lojalnych klientów – dodaje Anna Polak, Head of Leasing w Master Management Group.

– O przedłużeniu umowy najmu w Galerii Niwa zadecydowała popularność naszego sklepu oraz jego dobra lokalizacja w chętnie odwiedzanym i największym centrum handlowym w Oświęcimiu. Jako jeden z kluczowych i największych operatorów spożywczych w mieście jesteśmy w Niwie już od 10 lat. Stale pracujemy nad udogodnieniami dla klientów, wprowadzając innowacje technologiczne, nowe produkty i usługi, zgodne z trendami konsumenckimi. Także w sklepie Carrefour w Niwie, klienci mogą korzystać już z usługi Click & Collect, która daje im możliwość odbierania produktów niespożywczych zamówionych na platformie Carrefour.pl, w swoim sklepie blisko domu – komentuje Agnieszka Prędka, Head of Lease Management & Expansion w Carrefour Polska.

Ponad 50 sklepów w Galerii Niwa

Finalizacja nowych umów najmu i przedłużeń pokazuje, że koncept Galerii Niwa i strategia zarządzania Master Management Group sprawdzają się w oczach najemców. Połączenie mody, rozrywki i usług na ponad 14,7 tys. mkw., na dwóch poziomach przyciąga mieszkańców i turystów.  Klienci mają do wyboru ponad 50 sklepów różnych marek, m.in. H&M, CCC, Orsay, Reserved, House, restauracje takie jak KFC czy Hammurabi oraz 4-salowe kino  Planet Cinema. Na przestrzeni ostatnich miesięcy ofertę galerii poszerzyły takie marki jak: Gatta, Quiosque i Sizeer.

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. Firma posiada ponad jedenastoletnie doświadczenie na rynku oraz zespół ekspertów, którzy pracowali dla międzynarodowych firm deweloperskich, doradczych oraz zarządzających nieruchomościami, a także funduszy inwestycyjnych. Dzięki temu MMG z powodzeniem samodzielnie realizuje projekty oraz współpracuje z czołowymi deweloperami i inwestorami. Firma jest partnerem na polskim rynku dla największych światowych funduszy oraz innych instytucji inwestujących w nieruchomości. Na zlecenie tych podmiotów MMG zajmuje się wyszukiwaniem atrakcyjnych możliwości inwestycyjnych na lokalnym rynku nieruchomości handlowych. Oferuje też stałe wsparcie w zakresie zarządzania aktywami oraz nieruchomościami po ich zakupie aż do momentu sprzedaży. W swojej historii MMG współpracowało z takimi partnerami jak Marcol Group ,Europa Capital oraz w formie spółki joint venture z Blackstone. Obecnie MMG zarządza ponad 100 tys. mkw powierzchni handlowej, w tym: Bramą Mazur w Ełku, Galerią Niwa w Oświęcimiu oraz centrami w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu. Firma jest też inwestorem i deweloperem kompleksu handlowo-biurowego, który powstanie przy ul. Piotrkowskiej 155 w centrum Łodzi, a także trzech centrów handlowych w Zawierciu, Kołobrzegu i Legionowie.

Master Management jest wystawcą wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019. Swoje projekty zaprezentuje na stoisku 3.6

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy