Tommy Hilfiger uruchomił innowacyjny sklep przyszłości

tommy-hilfiger2

Nowo otwarty salon marki Tommy Hilfiger łączy nowoczesne rozwiązania technologiczne z ciekawą architekturą. Wszystko po to, aby stworzyć w salonie niezapomnianą atmosferę, która ma budować wśród klientów niezapomniane Customer Experience.

Sklep jest wyposażony w wiele nowoczesnych technologii cyfrowych, w tym liczne interaktywne i dotykowe ekrany zapewniające prawdziwie empiryczne doświadczenie dla kupujących. Dzięki wykorzystaniu technologii RFID, która zastępuje w pewnym sensie tradycyjną strefę kasową, więcej przestrzeni może być wykorzystane na prezentację asortymentu i budowanie wyjątkowej atmosfery wewnątrz sklepu.

tommy-hilfiger1
Sklep Tommy Hilfiger w Amsterdamie

Sklep Tommy Hilfigera z własną kawiarnią

Po gruntownej przebudowie sklep połączony został wspólnym wejściem z The People’s Place – czyli własną markową kawiarnianą Tommy’ego Hilfigera. Tutaj klienci mogą zatrzymać się przy kawie, naładować telefony i nawiązać „kontakt” z marką na zupełnie nowym poziomie. Oprócz kawiarni, w People’s Place znajduje się również kasa i miejsce do personalizacji produktów (m.in. opcje stworzenia własnego haftu) oraz obsługi klientów. Technologie cyfrowe, które widoczne są w sklepie, znajdują się także w People’s Place. Stoły zawierają wbudowane ekrany dotykowe i iPady, pozwalając klientom przeglądać różne trendy modowe i składać zamówienia online.

tommy-hilfiger3

Elegancja i nowoczesność

W trakcie dwuetapowej rewitalizacji sklepu, wszystkie pomieszczenia przeszły całkowitą przemianę. Wysokiej klasy meble i osprzęt są kluczowymi cechami zauważalnymi na całej powierzchni sklepu, z  wiszącymi szynami i półkami, które można w pełni dostosować i tym samym stworzyć dowolną ekspozycję towaru.

W sklepie zostało użyte najnowocześniejsze oświetlenie LED. Obejmuje ono podświetlane  panele, oświetlenie halogenowe i okrągłe światła LED, które sprawiają wrażenie, jakby unosiły się w przestrzeni. Elementy ścienne to kombinacja błyszczących paneli, z podświetlanymi listwami przypodłogowymi. Działają one spójnie, aby zapewnić jasność i lekkość przestrzeni handlowej.

tommy-hilfiger4

Stworzono także zindywidualizowany “gabinet”, który pasuje do eleganckiego stylu okresu art deco i tworzy centralny punkt do ekspozycji asortymentu. Inne witryny są ustawione na lustrzanych cokołach, dzięki czemu wydają się unosić nad podłogą. Szklane balustrady na schodach, które łączą parter i pierwsze piętro, umożliwiają nieograniczony widok na cały sklep i zapewniają swoistą otwartość na całe otoczenie handlowe. Ta jasna i biała przestrzeń została ocieplona takimi elementami jak naturalne drewniane wstawki w sufitach i wykładziny w żakardowym wzorze z inicjałami „TH”.

Za koncepcję architektoniczną salonu w Amsterdamie odpowiada brytyjska firma rpa: group. Firma rpa:group działa globalnie i posiada biura w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Indiach oraz Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl