Arkady Wrocławskie aktywizują najemców

Arkady Wrocławskie

Najemcy Arkad Wrocławskich coraz chętniej włączają się w organizowane przez centrum handlowe akcje specjalne. Sporym zainteresowaniem najemców cieszy się też uruchomiony w lutym wideoblog.

– Dobra współpraca z najemcami jest kluczowym elementem funkcjonowania każdego centrum handlowego. W budowaniu relacji ważny jest stały kontakt i wypracowanie zasad partnerskiej kooperacji. Najemcy Arkad Wrocławskich są na bieżąco informowani o wszystkich podejmowanych przez nas działaniach i zapraszani do uczestnictwa w życiu centrum. Cieszymy się z zainteresowania akcjami prosprzedażowymi Arkad Wrocławskich oraz chęcią udziału w innych formach prezentacji oferty najemców, takich jak wideoblog „Oooch Arkady” – mówi Jagoda Najwer, Specjalista ds. Marketingu Arkad Wrocławskich.

Nowa rodzinna strategia Arkad Wrocławskich

W ramach tych działań w centrum przygotowano m.in. loterię paragonową Arkad Wrocławskich, której efektem będzie rozlosowanie rodzinnych wycieczek o wartości 15 tys. zł każda. Rodzinny kierunek, jak podkreśla zarząd obiektu, nie jest przypadkowy i wiąże się z konsekwentnie realizowaną przez Arkady Wrocławskie nową strategią rozwoju, która w centrum uwagi stawia rodziny i dzieci.

Arkady Wrocławskie
Arkady Wrocławskie

Kolejnym pomysłem Arkad Wrocławskich na aktywizację i promocję oferty najemców jest wideoblog „Oooch Arkady”. Premierowy odcinek pojawił się na youtubowym kanale centrum handlowego z okazji Walentynek. Na filmie doradcy z wybranych sklepów, znajdujących się w centrum handlowym, podpowiadają, jaki prezent wybrać dla drugiej połówki. Najemcy zajęli się też charakteryzacją i stylizacją prezenterki. W sumie powstać ma 12 odcinków wideobloga, kolejny wyemitowany zostanie z okazji Dnia Kobiet. Kanał promowany będzie reklamami TrueView In-Stream na YouTube, a także w mediach społecznościowych Arkad Wrocławskich i w OH Kinie.

CH Arkady Wrocławskie zlokalizowane jest w ścisłym centrum Wrocławia. Na 3 poziomach Centrum znajduje się 110 sklepów i punktów usługowych. Do dyspozycji klientów przygotowanych jest 1,1 tys. miejsc parkingowych. W Arkadach znajduje się też nowoczesne centrum rekreacyjne „Fitness Academy” oraz pierwsze we Wrocławiu OH Kino będące połączeniem najlepszych cech multipleksu z charakterystycznymi elementami dawnej kinematografii.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy