WAK rozwija koncept Sevi Kebab

Sevi Kebab

– Decydujemy się na lokalizowanie naszych restauracji w galeriach handlowych, ponieważ chcemy być blisko klientów. Wiemy, jak dużą rolę w dzisiejszym świecie odgrywa oszczędność czasu. Dlatego dużą wagę przykładamy do szybkiego przygotowywania potraw oraz wydawania ich w funkcjonalnej formie – mówi dla Retailnet Agnieszka Żółkiewicz, Project Manager WAK.

Wrocławska Akademia Kulinarna – partner gastronomiczny wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019, wie jak połączyć miłość do zakupów z miłością do jedzenia. Dowodem na to jest Sevi Kebab – dynamicznie rozwijający się koncept gastronomiczny, obecny już w ponad 20 centrach handlowych. Tureccy kebab masterzy, świeże składniki, opcje vege i niezwykła gościnność stanowią wyraźne znaki rozpoznawcze brandu.

– Sevi oznacza miłość, a Turcja to bardzo barwny i serdeczny kraj. Zależało nam, by przenieść na polski grunt pyszne smaki, niezwykłe aromaty oraz egzotyczną atmosferę. Dzięki temu goście, którzy zdecydują się na szybki posiłek w trakcie zakupów, mogą delektować się klimatem tureckiej kultury – mówi Project Manager Agnieszka Żółkiewicz.

W lokalach Sevi Kebab pracują kebab masterzy z Turcji i innych krajów arabskich, którzy komponują dania na podstawie tradycyjnych, sprawdzonych przepisów. Dwa rodzaje mięsa (wołowo-baranie i drobiowe) serwowane są w różnych wersjach: w bułce, tortilli lub kubełku oraz na talerzu. Odpowiedzią na potrzeby gości jest możliwość zamówienia opcji wegetariańskiej każdej potrawy – mięso zostaje zastąpione falafelem lub serem.

– Na bieżąco śledzimy trendy, dostosowując ofertę do zmieniających się oczekiwań. Dlatego w lokalach Sevi Kebab goście mogą m.in. samodzielnie komponować sałatki, zamawiać wersje fit i vege poszczególnych potraw oraz wybierać między tortillą pszenną a pełnoziarnistą. Postrzeganie fast food się zmienia, a wyjście na zakupy coraz częściej jest okazją do zjedzenia wartościowego, odżywczego posiłku w rozsądnej cenie – dodaje A. Żółkiewicz.

22 lokale Sevi Kebab w centrach handlowych

Sevi Kebab ma 22 lokale w centrach i galeriach handlowych, m.in. w: Krakowie (Bonarka City Center) we Wrocławiu (Magnolia Park, Galeria Dominikańska, Pasaż Grunwaldzki),  Katowicach (Silesia, Galeria Katowicka).

– Decydujemy się na lokalizowanie naszych restauracji w galeriach handlowych, ponieważ chcemy być blisko klientów. Wiemy, jak dużą rolę w dzisiejszym świecie odgrywa oszczędność czasu. Dlatego dużą wagę przykładamy do szybkiego przygotowywania potraw oraz wydawania ich w funkcjonalnej formie. Dzięki temu nie ma konieczności spożywania posiłku przy stole i można wygodnie kontynuować spacer po sklepowych alejkach – podkreśla reprezentantka brandu.

Marka rozwija się w oparciu o system franczyzowy i nie ma dużych wymagań przestrzennych. Aby prowadzić lokal Sevi Kebab, wystarczy dysponować powierzchnią 50 mkw.

Wrocławska Akademia Kulinarna od ponad 25 lat rozwija sieć lokali gastronomicznych. Każdy z brandów stworzonych przez WAK reprezentuje nowoczesny trend gastronomiczny: kuchnia na wagę, czyli różnorodne i szybko dostępne jedzenie, w doskonałym jakościowo wydaniu. Lokale WAK są obecne w galeriach na terenie całego kraju. Specjaliści ds. rozwoju poszczególnych konceptów dobierają koncepcję do konkretnej lokalizacji i aktywnie rozwijają każdą z marek. WAK jest partnerem Shopping Center Forum 2019 Exhibition&Awards. Podczas SCF firma zaprezentuje wszystkie swoje koncepty restauracyjne.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy