Samsung otworzył wyjątkowe miejsce w Poznaniu

samsung-showroom

Firma Samsung Electronics otworzyła w Poznaniu kolejny punkt z sieci wyjątkowych serwisów klienta. To już 3. tego typu miejsce w Polsce.

Samsung Premium Service Plaza to połączenie serwisu i showroomu, gdzie można poznać i zobaczyć  najnowsze technologie marki. W Poznaniu na 400 mkw. powierzchni, na klientów czekać będzie 5 techników oraz 5 konsultantów, a naprawa większości usterek zajmie nie więcej niż godzinę. Unikalnym rozwiązaniem nowego Samsung Premium Service Plaza jest Cellomat – specjalny automat, za pośrednictwem którego klient może zostawić swój telefon do naprawy.

Oferta Samsung Premium Service Plaza

Premium Service Plaza oferuje także:

  • Strefę rozrywki wyposażoną m.in. w zestawy Gear VR i smartfony Note9 połączone z szerokokątnymi monitorami. Gra umili czas oczekiwania na odbiór urządzenia.
  • Specjalną strefę zabaw dla dzieci.
  • Strefę przeznaczoną dla klientów, którzy chcieliby wykorzystać czas oczekiwania na pracę – wyposażona jest ona w smartfony Note9 połączone przez DEX z monitorami, klawiaturami i myszkami.
  • Strefę FAN Store, w której można kupić markowe gadżety, takie jak plecaki z ładowaniem słonecznym, okulary z kamerą, solarne zestawy baterii i wiele innych.

22 firmowe sklepy Samsung

Pierwszy Samsung Brand Store został otwarty w Arkadii w 2013 roku i był pierwszym tego typu obiektem w tej części Europy. Od tamtej pory powstały już 22 firmowe sklepy Samsung w całej Polsce. Sukces placówek oparty jest przede wszystkim na sile rozpoznawalnej marki, ale także na nastawieniu na perfekcyjną interakcję z klientami. Sklepy wyposażone są w najnowsze rozwiązania technologiczne koreańskiego giganta, w myśl strategii Stop-Hold-Close, która ma na celu zainteresowanie, zatrzymanie i sfinalizowanie sprzedaży w obiekcie handlowym.

Firmowe sklepy Samsung wyposażone są w duże ekrany QLED z serii QHH, które wyświetlają reklamy i informacje mające zainteresować przechodniów. Kolejny krok to zachęcenie klienta, aby wszedł do środka. W tym miejscu na pierwszy plan wychodzi ekran Samsung LED P 1.5 o rozdzielczości FHD, wykorzystujący technologię HDR, charakteryzujący się wysokim nasyceniem barw i dużą liczbą widocznych detali. Klienci żywiołowo reagują na swój wizerunek wyświetlany na ekranach. Integracja ekranu LED z technologią rzeczywistości rozszerzonej (Augmented Reality) pozwala na wyświetlanie obrazu z kamery w połączeniu z np. napisami nad głowami klientów, co ma na celu zachęcenie ich do dalszej eksploracji.

Kolejny etap zatrzymania klienta oparty jest na magii urządzeń i fachowej obsłudze sprzedawców. Założeniem wszystkich firmowych sklepów Samsung jest zapewnienie maksymalnej interakcji z dostępnymi produktami.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy