Papa Diego debiutuje w Opolu. Sieć otworzyła lokal w CH Karolinka

Do grona najemców opolskiej galerii Karolinka dołączył lokal Papa Diego, oferujący dania kuchni meksykańskiej. Jest to debiut marki w województwie opolskim.

W ostatnim czasie CH Karolinka, należące do NEPI Rockcastle, przechodzi zmiany, których celem jest wzmocnienie oferty zakupowej i usługowej centrum. Z początkiem lutego do grona najemców obiektu dołączyła marka eobuwie.pl, otwierając tu swój pierwszy salon na Opolszczyźnie. To nie jedyna marka, która w tym roku debiutowała w województwie opolskim właśnie w Karolince.

Natomiast 25 lutego, swój lokal w galerii otworzyła restauracja Papa Diego. Klienci mogą spróbować tu smaków charakterystycznych dla Meksyku, m.in. kilku rodzajów burrito, tacos, nachos z różnymi salsami, czy tradycyjnych deserowych churros. Nowo otwarty lokal zajmuje ponad 62 mkw. powierzchni i ulokowany jest w centralnej części galerii, naprzeciwko hipermarketu Auchan.

– Strefę gastronomiczną Karolinki tworzą znane międzynarodowe marki, a także mniejsze koncepty lokalnych przedsiębiorców. Obok kuchni polskiej czy azjatyckiej przyszedł czas na egzotyczny Meksyk. Jesteśmy zadowoleni, że sieć Papa Diego otworzyła jeden z lokali w Karolince. Staramy się, by część restauracyjna galerii oferowała różnorodne smaki i ciekawe doznania kulinarne – komentuje Paulina Kurdziel – Świeczka, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.

Papa Diego w CH Karolinka

Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

Marka Papa Diego jest nominowana do nagrody Retailers’ Awards 2019 w kategorii F&B Newcomer. Zwycięzców poznamy 9 kwietnia, podczas wiosennej edycji SCF 2019 Exhibition & Awards, która odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Legia Warszawa.

CH Karolinka w portfolio NEPI Rockcastle

Na Centrum Handlowe Karolinka w Opolu składa się 117 lokali o łącznej powierzchni 70 000 mkw., zapewniających zróżnicowaną ofertę handlową i usługową. Obiekt składa się z dwóch budynków – galerii oraz parku handlowego tworzących dwie różne i bogate strefy zakupowe. To największy kompleks handlowy w regionie opolskim. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma BSC Property Management sp. z o. o. sp.k.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl