Żabka testuje aplikację mobilną

Największa sieć sklepów convenience w Polsce przygotowała nową aplikację mobilną dla swoich klientów. Żappka, bo tak brzmi nazwa nowej usługi, jest dostępna dla klientów w wersji pilotażowej.

Dzięki ich doświadczeniom z codziennego użytkowania możliwe będzie jak najlepsze dopasowanie funkcjonalności do potrzeb. Od początku klienci będą otrzymywać m.in. spersonalizowane oferty oraz rabaty, a także punkty, które będzie można wymienić na atrakcyjne nagrody. Aplikacja jest dostępna na systemy iOS i Android. Interfejs aplikacji stworzyła firma pracująca m.in. nad aplikacjami mobilnymi Ubera, Airbnb czy Reuters, uznawanymi za najlepsze rozwiązania w swoich kategoriach na świecie.

– Zależało nam, aby nowe narzędzie dla klientów było atrakcyjne i otwierało możliwość wykorzystania najnowszych technologii. Wraz z następnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje, które mają zwiększać atrakcyjność zakupów poprzez skrojone na miarę i ciekawe oferty.  Zespół pracujący na aplikacją łączył wiedzę z obszarów: machine learning, data science i nowoczesnego designu. Teraz czas spojrzeć na Żappkę oczami klientów. Wierzymy, że spodoba im się nasza propozycja – mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu ds. Finansów i Rozwoju  w firmie Żabka.

Funkcjonalności aplikacji Żappka

Aplikacja została udostępniona dla wszystkich zainteresowanych klientów. Na tym etapie wdrożenia użytkownicy mają możliwość włączenia się do programu nagród i korzyści, ponieważ zakupy z aplikacją są premiowane punktami lojalnościowymi tzw. żappsami, które wymieniać można na nagrody. Punkty lojalnościowe tzw. żappsy użytkownicy otrzymają za dokonanie zakupów. Każda wydana złotówka w sieci będzie punktowana, a zebrane żappsy będzie można wymieniać na kupony z nagrodami. Klienci, korzystający z żappki będą mogli również liczyć na rabaty, nawet do 50 proc. na wybrane produkty. Żappka pozwoli ponadto na zlokalizowanie sklepów sieci w okolicy, a mapa poprowadzi klienta do najbliższego z nich. Dodatkowo otrzyma on informację o dostępnych usługach i godzinach otwarcia wybranej placówki.

Interfejs aplikacji stworzyła firma Ueno która specjalizuje się w intuicyjnych i przyjaznych rozwiązaniach dla masowych użytkowników. Żabka ma w planach dalszy rozwój aplikacji, wzbogacając ją o kolejne funkcje, które wykorzystując nowe technologie, wpłyną na zrewolucjonizowanie dotychczasowej formy zakupów.

Aplikacja dostępna jest w Google Play dla systemu Android (android.zappka.pl) lub z App Store (ios.zappka.pl) dla systemu iOS.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.