Cracovia Outlet zapełnia się najemcami

Postępuje komercjalizacja Cracovia Outlet – projektu realizowanego w ramach kompleksu handlowego typu mixed-use przez spółkę KG Group.

W centrum Cracovia Outlet na 21 tys. mkw. łącznej powierzchni handlowej znajdą się sklepy modowe z ofertą w stałej przecenie. Na liście najemców, którzy dotychczas podpisali umowy najmu powierzchni handlowej są m.in. Guess, Intersport, Vistula czy W.Kruk.

W ramach niemal 60 tys. mkw. całego kompleksu handlowego typu mixed-use, na obszarze 15 ha planowane są także 2 parki handlowe typu convenience, przygotowywane z myślą o szybkich, codziennych zakupach, a także wielkopowierzchniowy sklep meblowy jednej z najpopularniejszych w Polsce sieci Agata. Wśród najemców kompleksu pojawi się także jeden z największych w Polsce klubów fitness. Centrum zapewni także 2 tys. miejsc parkingowych.

Format kompleksu handlowego typu mixed-use

Dzięki takiej kompozycji handlowej w jednym miejscu można będzie zrobić zakupy z różnych kategorii. Zgodnie z tą koncepcją, centrum Cracovia Outlet będzie korzystać z efektu synergii, uzyskiwanego przez połączenie wielu funkcji handlowych w jednym miejscu.

– Obecność dodatkowej oferty pozaoutletowej wpływa na wyższą częstotliwość odwiedzin w porównaniu do centrów outletowych, które nie dają takiej możliwości. Przyjęty miks to sprawdzona formuła rynkowa, która pozwala uzyskać efekt synergii handlowej i lepiej spenetrować lokalny rynek krakowskich potrzeb, zwiększając częstotliwość zakupów i ich komplementarność. Dodatkowo w dzisiejszych czasach, za sprawą wprowadzonego w Polsce zakazu handlu w wybrane niedziele, zmienia się styl planowania i robienia zakupów, ponieważ siłą rzeczy skraca się czas na ich realizację. Połączenie centrum typu outlet z parkiem handlowym pozwala na efektywniejsze dokonywanie zakupów, bo w jednym kompleksie handlowym oferowane są konsumentom szersze możliwości – mówi Krzysztof Gaczorek, Prezes Zarządu KG Group.

– Oferta outletowa cieszy się rosnącą popularnością. Zarówno w Polsce, jak i na całym świecie uruchamiane są ciągle nowe obiekty tego typu.Jest to sprawdzona formuła, na którą istnieje stały popyt. Całość kompleksu gwarantuje przemyślaną, bardzo konkurencyjną ofertę handlową, która jest do pasowaną do przestrzeni miejskiej i zróżnicowana pod kątem lokalnych potrzeb gwarantując przyszłą popularność obiektu – dodaje Katarzyna Szabelska, Associate Director z firmy BOIG, która odpowiada za komercjalizację obiektu.

Lokalizacja Cracovia Outlet
Lokalizacja Cracovia Outlet

Lokalizacja centrum Cracovia Outlet

Obiekt znajduje się w centralnej części Krakowa, w miejscu mającym tradycje handlowe, w strefie kojarzonej z handlem. Znajdują się tu: Selgros, kilka centrów handlowych i Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO. Bardzo dobre połączenie z autostradą A4 i drogą ekspresową S7 sprawia, że zakupy będą mogły tu robić także osoby spoza aglomeracji krakowskiej. Architektura obiektu pozostaje w zgodzie z dynamicznie rozwijającymi się w okolicy inwestycjami mieszkaniowymi. Otwarcie obiektu zaplanowano na 2020 rok.

KG Group to holding spółek, których główny cel stanowi ogólnopolska działalność deweloperska w zakresie budownictwa komercyjnego i mieszkaniowego. Atutem firmy jest wyjątkowe połączenie wieloletniego doświadczenia na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, znajomości lokalnego rynku krakowskiego, a także entuzjazmu, z którym KG Group, podchodzi do tworzenia nowych obiektów komercyjnych. Grupa zrealizowała już projekty lokalnych centrów handlowych Atut – sześć obiektów pod wspólnym szyldem działa w Węgrzcach koło Krakowa, Pruszkowie, Krakowie przy ul. Grażyny, a także w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu. Planowane są też kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj (otwarcie planowane na I kwartał 2019 roku), Atut Złocień (otwarcie planowane na I kwartał 2019 roku), Atut Bielany, jak również obiekty w Suchej Beskidzkiej i Bełchatowie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl