Marka 4F wybrała MMG Centers Ciechanów

Marka 4F specjalizująca się w produkcji odzieży i akcesoriów sportowych, otworzyła sklep w MMG Centers Ciechanów, należącym do portfolio dziewięciu centrów handlowych Master Management Group. Lokal 4F o powierzchni 210 mkw. zlokalizowany jest na parterze galerii, przy głównym wejściu z parkingu na pasaż.

– Dokładamy wszelkich starań, aby proponować klientom coraz lepsze rozwiązania nie tylko na poziomie produktu, ale również na poziomie wyglądu sklepu. Nowo otwarty salon 4F w MMG Centers Ciechanów oferuje odwiedzającym przyjemne zakupy w nowoczesnej przestrzeni sprzedażowej. Na powierzchni 210 mkw. prezentowane będą kolekcje 4F oraz dziecięca kolekcja 4F Junior. Kolekcja została ułożona zgodnie z liniami: sportstyle, bieganie i fitness, po to, aby klienci jeszcze łatwiej mogli odnaleźć produkty, których szukają – mówi Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju OTCF.

– Rynek artykułów sportowych w Polsce wciąż dynamicznie się rozwija, świadczy o tym obecna wśród Polaków moda na zdrowy styl życia, w tym uprawianie sportu i rekreacja. Ciekawy design i funkcjonalność to najbardziej pożądane cechy artykułów sportowych – mówi Anna Polak, Dyrektor Działu Leasingu w Master Management Group. „Takie produkty ma w swojej ofercie marka 4F, dlatego cieszy nas fakt, że dzięki szerszej ofercie odzieży i akcesoriów sportowych pozyskamy nową grupę klientów”.

Sklep 4F w MMG Centers Ciechanów

Marka 4F to dziś już ponad 200 sklepów w Polsce. Obecna jest w 36 krajach, na 4 kontynentach poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej, a produkty 4F dostępne są w ponad 400 sklepach multibrandowych. Od 2008 roku 4F współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, a na nadchodzące Igrzyska Olimpijskie w Tokio 2020, oprócz Polaków ubierze 6 reprezentacji olimpijskich.

MMG Centers Ciechanów to jednopoziomowe centrum handlowe o powierzchni najmu 15,6 tys. mkw, które powstało w 2012 roku. Wśród najemców są takie marki jak: H&M, Reserved, Intermarché, Bricomarché, Jysk, House, Mohito, KIK, Pepco i Hebe. Centrum dysponuje dużym parkingiem naziemnym na 550 miejsc parkingowych. Samo miasto liczy około 44 tys. mieszkańców, a roczna odwiedzalność obiektu kształtuje się na poziomie ponad 3,4 mln osób. Od 2017 roku obiekt znajduje się w portfelu siedmiu formatów handlowych przejętych i zarządzanych przez Master Management Grup.

Master Management Group zarządza ponad 100 tys. mkw. powierzchni handlowej

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. Firma posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie na rynku oraz zespół ekspertów, którzy pracowali dla międzynarodowych firm deweloperskich, doradczych oraz zarządzających nieruchomościami, a także funduszy inwestycyjnych. Dzięki temu MMG z powodzeniem samodzielnie realizuje projekty oraz współpracuje z czołowymi deweloperami i inwestorami.

Firma jest partnerem na polskim rynku dla największych światowych funduszy oraz innych instytucji inwestujących w nieruchomości. Na zlecenie tych podmiotów MMG zajmuje się wyszukiwaniem atrakcyjnych możliwości inwestycyjnych na lokalnym rynku nieruchomości handlowych. Oferuje też stałe wsparcie w zakresie zarządzania aktywami oraz nieruchomościami po ich zakupie aż do momentu sprzedaży. W swojej historii MMG współpracowało z takimi partnerami jak: Blackstone, Marcol Group, Europa Capital and CPI.

Obecnie MMG zarządza ponad 100 tys. mkw. powierzchni handlowej, w tym: Bramą Mazur w Ełku, Galerią Niwa w Oświęcimiu oraz centrami w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu. Firma jest też inwestorem i deweloperem kompleksu handlowo-biurowego, który powstanie przy ul. Piotrkowskiej 155 w centrum Łodzi, a także trzech centrów handlowych w Kołobrzegu, Legionowie i Zawierciu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl