Wyjątkowy Prezent rozwija współpracę z centrami handlowymi

Wyjątkowy Prezent

– Jesteśmy stale otwarci na współpracę z innymi markami, gdyż wierzymy, że takie działania przynoszą dobre efekty. Poprzez aktywności organizowanych w ramach koncepcji retailtainment chcemy przybliżyć klientom naszą ofertę, ale też rozwijać współpracę z centrami handlowymi, w których są nasze sklepy – mówi Michał Kaleta z firmy Wyjątkowy Prezent.

Silna konkurencja w handlu sprawia, że centra i galerie handlowe, a nawet mniejsze sklepy muszą nieustannie poszukiwać sposobów na przyciągniecie do siebie klienta. Właściwym kierunkiem okazuje się bliska współpraca z najemcami, zwłaszcza takimi, których działalność niesie ze sobą wartość dodaną dla zarządcy obiektu. Nie bez znaczenia jest tu, zdobywająca coraz większą popularność koncepcja retailtainment, która zakłada łączenie odwiedzin w sklepie z rozrywką, sposobem na spędzanie wolnego czasu.

– Jako firma pomagamy innym spełniać marzenia, a jednocześnie pokazujemy jak spełniamy własne. Na naszej wystawie, którą prezentowały centra handlowe w niemal całej Polsce można zobaczyć niesamowite zdjęcia z wyprawy w Himalaje, ale też kultowy, brytyjski motocykl Royal Enfield produkowany obecnie jedynie w Indiach. Na naszych ekspozycjach pokazywaliśmy także przyciągające uwagę super samochody: Lamborghini Gallardo, Ferrari Italia, a nawet oryginalną gondolę balonu – mówi Michał Kaleta, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju w firmie Wyjątkowy Prezent.

Częścią wystawy, którą firma przygotowała w ubiegłym roku z okazji 22 rocznicy obecności Auchan na polskim rynku był Harley-Davidson Iron 883. Na stoiskach Wyjątkowego Prezentu odbywały się konkursy z nagrodami, można było także pojeździć wirtualną kolejką górską. Marka uczestniczyła ponadto, w przyciągających kolejnych gości eventach sportowych. W lecie 2018 roku była m.in. współorganizatorem treningu z ambasadorem Runmageddon na dachu Galerii Północnej w Warszawie. Tuż przed grudniowymi świętami, do odwiedzin w Atrium Promenada zachęcał z kolei jej olbrzymi Monster Truck oraz akcja, w której można było wygrać vouchery Wyjątkowego Prezentu.

Wyjątkowe prezenty stymulują sprzedaż

– Jesteśmy stale otwarci na współpracę z innymi markami, gdyż wierzymy, że takie działania przynoszą dobre efekty. Poprzez aktywności takie, jak te wspomniane wyżej chcemy przybliżyć klientom naszą ofertę, ale też rozwijać współpracę z centrami handlowymi, w których są nasze sklepy. Kolejne kooperacje zaplanowane są już także na rok 2019. Ich lista nie jest jednak zamknięta, zapraszamy więc do kontaktu zainteresowane sklepy i marki – dodaje Michał Kaleta z firmy Wyjątkowy Prezent.

Wyjątkowy Prezent jest pierwszą i największą w Polsce firmą oferującą prezenty w formie przeżyć. Wśród 2,5 tys. upominków, przygotowanych z myślą o klientach indywidualnych oraz biznesowych, znajdują się atrakcje, takie jak lot balonem, egzotyczny masaż, czy jazda Ferrari. Flagowym projektem Wyjątkowego Prezentu jest unikalne, wyostrzające zmysły wydarzenie kulinarne, czyli „Kolacja w Ciemności”. Firma prowadzi sprzedaż prezentów online – poprzez serwis Wyjatkowyprezent.pl oraz w prawie 50 sklepach działających w galeriach handlowych w całej Polsce, jak również w ponad 1,8 tys. sklepach partnerskich.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy