Komercjalizacja Tkalni na finiszu

Tkalnia

Proces komercjalizacji Centrum Tkalnia jest na ukończeniu. Kolejne znane marki wzmocnią segment fashion w obiekcie. Salony Big Star, 4F, 50 Style, Esotiq, Tatuum i Ryłko zajmą łącznie około 1 tys. mkw. powierzchni.

Inwestycja realizowana na terenie dawnej fabryki Krusche & Ender w Pabianicach połączy historię z teraźniejszością. Dzięki rewitalizacji historyczne wnętrza nabiorą nowego blasku. Centrum Tkalnia to nowoczesny kompleks handlowy, który wyróżni się na mapie Pabianic dzięki rozbudowanej ofercie rozrywkowo-rekreacyjnej oraz obecnością pierwszego multipleksu kinowego w mieście. Inwestor, firma A&A, przygotowuje się do otwarcia obiektu, na terenie którego znajdzie się 40 sklepów, m.in.  Hebe, Empik, Reserved, CCC, Smyk, Sinsay, House, Diverse i wiele innych.

– W chwili obecnej stopień komercjalizacji inwestycji przekroczył 97 proc. Udało nam się zbudować zróżnicowane grono najemców, które stworzy pabianiczanom kompleksową ofertę handlowo-rozrywkową w samym sercu miasta. Obecnie procedujemy rozmowy dotyczące wynajęcia ostatnich wolnych powierzchni i prowadzimy intensywne przygotowania do otwarcia obiektu – komentuje Paweł Bartosiak, Senior Leasing Consultant BOIG.

Oferta handlowa pabianickiej Tkalni

Segment fashion w pabianickim obiekcie wzbogaci się o Tatuum, polską sieć odzieżową która funkcjonuje na rynku już od 20 lat. Kolekcje marki cechuje elegancja złamana sportowym luzem – nowoczesne stroje o starannie dopracowanej jakości. Kolejni najemcy, którzy wzmocnią ofertę Tkalni to Ryłko oraz 50 Style. Polski producent obuwia ze skór naturalnych z 50 letnim stażem na rynku tworzy produkty zarówno dla kobiet, mężczyzn jak i dla dzieci – produkty Ryłko znane są także na Litwie, Łotwie, w Estonii i Rosji. Z kolei w ofercie sklepu multibrandowego 50 Style klienci znajdą odzież i obuwie z segmentu sport & lifestyle m.in. marek Nike, adidas, Umbro, Lotto, Puma czy Reebok.

– Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia w Pabianicach to obiekt z potencjałem. Jeszcze przed otwarciem wyróżnia się na mapie Pabianic i cieszy dużym zainteresowaniem i wierzę, że przełoży się ono na bardzo dużą odwiedzalność Tkalni po jej otwarciu. Obecność popularnych i lubianych marek takich jak 50 Style i Diverse oraz Tatuum i Ryłko, które już wkrótce otwieramy w Tkalni, z pewnością uatrakcyjni mix najemców obiektu i przyciągnie konsumentów z Pabianic i jego okolic. Obecnie przygotowujemy nasze salony z poziomu projektów aranżacyjnych i na to w zasadzie poświęciliśmy najwięcej czasu, ponieważ zależy nam na jak najlepszym przygotowaniu salonów do potrzeb naszych Klientów. Dzięki 20-letniemu już doświadczeniu w branży odzieżowej jakie zebraliśmy współpracując ze wszystkimi markami na rynku wiemy na co zwrócić uwagę i jak dostosować funkcjonalność i aranżacji salonów, aby Klienci czerpali radość i zadowolenie ze spędzonego czasu w naszych salonach, a dokonywane zakupy były trafnym wyborem. Nasz cel to budowanie zadowolenia klienta, tak więc z niecierpliwością czekamy na przyjęcie pierwszych Klientów i odliczamy czas do otwarcia centrum Tkalnia – mówi Adam Gazda, multifranczyzobiorca.

Do grona najemców Tkalni dołączyły także: Esotiq – marka ekskluzywnej bielizny damskiej, która posiada ponad 250 salonów w Polsce i zagranicą, oraz Big Star, polska spółka odzieżowa, która słynie z wyrobów jeansowych.

– Tkalnia to wyjątkowy obiekt nie tylko w skali Pabianic, ale także Polski. Centra handlowo-usługowo-rozrywkowe zlokalizowane w XIX-wiecznych zabudowaniach przemysłowych przyciągają nie tylko ze względu na ofertę komercyjną, ale także rewitalizację danego miejsca. W Łodzi mamy już 3 salony, jednak z uwagi na wyjątkowość Tkalni zdecydowaliśmy się na uzupełnienie naszej oferty o tę lokalizację. Nie mamy wątpliwości, że Tkalnia stanie się dla pabianiczan nie tylko miejscem zakupów, ale także centralnym punktem miasta – mówi Maciej Bugajny, Specjalista ds. marketingu w firmie Big Star.

Kolejnym najemcą, który będzie współtworzył ofertę handlową Tkalni otwierając swój pierwszy salon w Pabianicach jest 4F – marka oferująca odzież i akcesoria sportowe.

– W CH Tkalnia otwarty zostanie pierwszy salon 4F w Pabianicach. Na powierzchni 253 mkw. zaprojektowanej zgodnie z nowym konceptem prezentowana będzie kolekcja 4F oraz 4F Junior. Wystrój salonu to minimalistyczna architektura i industrialne materiały, które tworzą tło dla kolekcji. Mam nadzieję, że salon 4F w Tkalni spodoba się odwiedzającym centrum handlowe, a zakupy w tak zaaranżowanej przestrzeni będą przyjemne zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci – mówi Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju, OTCF.

W inwestycji o powierzchni 12 tys. mkw. GLA pojawi się około 40 sklepów i 230 miejsc parkingowych. Generalnym wykonawcą obiektu jest firma Awbud, która realizuje inwestycje w systemie design and build, a pieczę nad realizacją inwestycji pełni Trebbi Polska. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy