Avenida ze znaną polską marką modową

Medicine w Avenida Poznań

Kolekcje tworzone przez polskich projektantów i twórcze podejście do mody. Do grona najemców Avenidy Poznań dołączyła marka Medicine. Nowy salon zajął powierzchnię 340 mkw.

Marka Medicine swoje modowe propozycje kieruje do osób, które pragną ubierać się zgodnie z aktualnymi trendami, ale nie wyrażają zgody na rutynę. W nowo otwartym salonie w Avenidzie klienci znajdą kolekcje damskie i męskie stworzone przez młodych projektantów, którzy wyznaczają nowe kierunki w modzie.

Wystrój nowego salonu w poznańskim centrum handlowym jest utrzymany w stylu vintage i pozostaje wierny konceptowi firmy. Znajdujące się w nim wysokiej jakości naturalne materiały mają podkreślać autentyczność i wyjątkowość marki.

Marka Medicine pod swoim szyldem ma niemal 90 salonów w Polsce zlokalizowanych w najpopularniejszych galeriach handlowych w kraju.

Blisko 200 lokali na 60 tys. mkw.

Niesłabnąca frekwencja i utrzymanie obrotów – mimo wprowadzonej w marcu ustawy ograniczającej handel – daje Avenidzie mocną pozycję na handlowej mapie Poznania. Innowacyjne podejście w ramach nowej strategii marketingowej, zmiany tenant mixu, kreatywne akcje prosprzedażowe i aktywne działania w mediach społecznościowych umocniły poznańskie Centrum, które stale odnotowuje korzyści ze zrealizowanych działań. Avenida Poznań od początku roku 2018 konsekwentnie realizuje założenia strategii marketingowej i aktywnie dostosowuje ofertę do dynamicznie zmieniającego się rynku, potrzeb i oczekiwań klientów.

Avenida Poznań to jedno z największych centrów handlowych w Wielkopolsce, które na trzech kondygnacjach o łącznej powierzchni 60 tysięcy metrów kwadratowych mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest 1,5 tys. miejsc parkingowych (trzy godziny darmowego parkowania). Centrum posiada bezpośrednie połączenie z dworcem kolejowym i autobusowym.

Właścicielem obiektu jest spółka ECE Projektmanagement Polska, partner merytoryczny wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy