Cukiernia Sowa rozwija sieć i kontynuuje remodeling

Cukiernia Sowa

Od początku roku sieć Cukiernia Sowa po remodelingu oddała do użytku dwie nowe lokalizacje. Aktualnie w sieci działa ok. 160 cukierni zlokalizowanych na terenie całego kraju.

Z początkiem lutego br. cukiernia w zupełnie nowej aranżacji pojawiła się w Nakle.  Lokal został poddany gruntownemu remontowi. Nowe miejsce w nowej odsłonie zyskał także lokal w Grudziądzu. Punkt z ul. Wybickiego został przeniesiony do Skweru Handlowego przy ul. Kalinkowej. Lokal zyskał nowe przestronne wnętrze.

Cukiernie Sowa są rozwijane w różnej wielkości miastach zarówno w centrach i galeriach handlowych, jak i przy ulicach, a także coraz częściej w centrach typu convenience. Oprócz standardowej oferty ciast i tortów okolicznościowych cukiernia realizuje  również indywidualne propozycje klientów.

Spółka utrzymuje dynamikę ekspansji otwierając po kilkanaście lokali rocznie. – W planach jest otwieranie lokali w miastach, gdzie spółka ma po 1 czy 2 punktów handlowych – mówi w rozmowie z Retailnet Michał Sowa, współwłaściciel sieci.

Trzy koncepty handlowe Cukierni Sowa

Cukiernie Sowa otwierane są w trzech różnych formatach – podstawowym Basic, DeLux oraz w formacie z obsługą kelnerską Premium. Format dobierany jest do danej lokalizacji. Standard Basic – najczęściej spotykany – to podstawowa cukiernia. Sklepy w formacie De Lux charakteryzują się bardziej eleganckim wnętrzem i jasnym wystrojem. Z kolei format Premium to zazwyczaj lokalizacje przy ulicach i deptakach. To miejsca bardziej prestiżowe, np. przy ul. Chmielnej w Warszawie czy w Gdańsku przy Długiej. Cukiernie Premium mają też obsługę kelnerską i ofertę poszerzoną o słone przekąski i kanapki.

Cukiernie Sowa są rozwijane w różnej wielkości miastach zarówno w centrach i galeriach handlowych, jak i przy ulicach, a także coraz częściej w centrach typu convenience. Oprócz standardowej oferty ciast i tortów okolicznościowych cukiernia realizuje  również indywidualne propozycje klientów.

– Docelowo chcemy być oczywiście obecni w całej Polsce. Przyglądamy się ciekawym lokalizacjom m.in. w takich miastach, jak Piła czy Lublin. Sieć rozwijana jest także w oparciu o system franczyzowy – podkreśla Michał Sowa.

Aktualnie w sieci działa ok. 160 cukierni zlokalizowanych na terenie całego kraju. Największą liczbę lokali Cukiernia Sowa ma w województwach mazowieckim, pomorskim, wielkopolskim i kujawsko-pomorskim – blisko po 30 lokali w każdym z regionów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy