Pierwszy w mieście salon marki Quiosque w Galerii Wiślanka Żory

Dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa Quiosque otworzy swój salon w jedynej w Żorach galerii handlowo-rozrywkowej. Sieć funkcjonuje na polskim rynku od 25 lat i oferuje odzież damską, galanterię, bieliznę, obuwie oraz akcesoria. Salon  będzie liczyć około 140 mkw. i będzie to pierwszy salon tej marki
w mieście. Aktualnie sieć salonów Quiosque liczy 175 sklepów w kraju.

Za koncepcję komercyjną oraz komercjalizację Galerii Wiślanka odpowiada firma Mallson Polska, która jest wystawcą wiosennej edycji  Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards.

Galeria Wiślanka zaoferuje 20 tys. mkw. powierzchni najmu

Otwarcie obiektu zaplanowane jest na I półrocze 2020 roku. Pierwsze w mieście centrum handlowo-rozrywkowe Galeria Wiślanka w Żorach posiada prawomocne pozwolenie na budowę. Na blisko 20 tys. mkw. powierzchni najmu znajdzie się 80 sklepów najpopularniejszych marek modowych, punktów usługowych i gastronomicznych, najnowszy koncept operatora spożywczego Lidl, jak również operatora kinowego Helios – jedynego w mieście wielosalowego kina. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów będzie około 600 wygodnych miejsc parkingowych.

Nowoczesny kompleks handlowy powstaje przy głównym skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 935 (będącej częścią obwodnicy miasta dochodzącej do autostrady A1) i drogi krajowej nr 81 (o dużym natężeniu ruchu, prowadzącej z Katowic w Beskidy), zwanej popularnie ”Wiślanką”.

Lokalizacja inwestycji (wg. badań GFK: 752 tys. osób w strefie dojazdu do 30 minut) zapewni klientom z całego regionu szybką komunikację z obiektem. Atrakcyjność handlową terenu wzmocnią oferty pobliskiej strefy handlowej hipermarketu Auchan, marketu DYI Leroy Merlin, sieci sportowej Decathlon oraz restauracji Mc Donald’s i KFC.

Inwestorem galerii jest spółka Wiślanka S.A.  Za koncepcję komercyjną oraz wynajem Galerii Wiślanka odpowiada firma Mallson Polska.

Mallson Polska komercjalizuje i rekomercjalizuje obiekty handlowe

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na poszczególnych etapach powstawania projektów nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych, jak również obsługę ich sprzedaży. Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami.

Firma ma w swoim portfolio łącznie ponad 90 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni ponad 700 tys. mkw, a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 50 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl