Dealz stawia na Galerię Północną

Dealz w Galerii Północnej

Brytyjska sieć Dealz kontynuuje ekspansję w stolicy. Najnowszy sklep znanej marki powstanie w Galerii Północnej. Już od marca klienci nowoczesnej galerii handlowej na Białołęce będą mogli korzystać m.in. z szerokiej oferty produktów spożywczych i kosmetycznych oraz pomysłowych domowych gadżetów oferowanych przez Dealz.

Dealz jest częścią największej w Europie sieci dyskontów Poundland, należącej do Grupy Pepkor Europe, będącej właścicielem sieci Pepco. Marka Dealz zadebiutowała na polskim rynku na początku 2018 roku. Cieszący się bardzo dużym zainteresowaniem klientów koncept sieci zakłada szeroki wybór produktów do domu, pomysłów na podarunki i praktycznych gadżetów w atrakcyjnych cenach. Dzisiaj polska sieć Dealz obejmuje 18 sklepów, tylko jeden z nich zlokalizowany był w Warszawie. Salon w Galerii Północnej będzie drugim punktem Dealz w stolicy i pierwszym na północy miasta. Dynamiczna, młoda dzielnica i najbardziej nowoczesne centrum handlowe w stolicy to doskonały potencjał do rozwijania biznesu.

Potwierdza to Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w firmie GTC. – Sieć Dealz to kolejny najemca, który na lokalizację jednego z pierwszych swoich salonów w Warszawie wybrał właśnie Galerię Północną. Jako partner stwarzamy atrakcyjne warunki biznesowe do współpracy, traktując każdą firmę indywidualnie i starając się wychodzić naprzeciw potrzebom najemców. Natomiast jako lokalizacja handlowa kusimy atrakcyjnymi wnętrzami i wiernym gronem młodych klientów, którzy lubią nowości. Połączenie tych czynników sprawia, że w ciągu ostatniego roku do naszego portfolio dołączyło ponad dwadzieścia międzynarodowych marek – komentuje.

Nowy sklep Dealz powstanie na pierwszym piętrze Galerii Północnej pomiędzy salonami Carry i sklepem sieci Halmeys. Na powierzchni około 500 mkw. klienci znajdą szeroki wybór artykułów drogeryjnych, spożywczych, produktów do dekoracji i wyposażenia domu, zabawek, artykułów papierniczych oraz asortyment dla zwierząt w atrakcyjnych cenach. Wśród ponad 3 tys. produktów oferowanych przez sieć czekają ciekawe pomysły na podarunki, praktyczne domowe gadżety i oryginalne dekoracje okolicznościowe. W dokonaniu wyboru pomoże wykwalifikowana obsługa. Otwarcie nowego salonu sieci Dealz w Galerii Północnej zaplanowane jest na 29 marca br.

– Galeria Północna konsekwentnie realizuje strategię komercjalizacji zakładającą dywersyfikację oferty centrum oraz dostosowanie do potrzeb młodych klientów i rodzin mieszkających w północno-wschodnich rejonach Warszawy. Dzięki temu nasi klienci mogą w jednym miejscu zrobić zakupy, załatwić wszystkie potrzebne sprawunki, skorzystać z gastronomii i miło spędzić czas – podsumowuje Jarosław Tutaj. – Konsekwentna polityka centrum bardzo pozytywnie przekłada się na zainteresowanie obiektem – Galerię Północną coraz częściej odwiedzają nie tylko mieszkańcy Białołęki, ale też klienci z okolicznych miejscowości. W 2019 roku planujemy kilka niespodzianek, uzupełnimy też zaplecze usługowe Galerii Północnej o placówkę pocztową, na którą czekają nasi klienci – dodaje.

O Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV Euro AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.

O GTC

Grupa GTC jest wiodącym deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz trzech stolicach Europy Środkowo-Wschodniej. Od powstania w 1994 r. Grupa zrealizowała 68 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą ponad 1,2 miliona m kw. w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 43 budynków komercyjnych oferujących ponad 703.000 m kw. powierzchni biurowej i handlowej swoim klientom w Polsce, Budapeszcie,Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje ponad 425 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których blisko 103 tys. jest w trakcie budowy.

Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie mWIG40 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu. GTC jest wystawcą wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl