Niestandardowa forma budowania relacji z klientami dzięki Euronet

Euronet

Licząca blisko 8 tys. urządzeń sieć bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska, oprócz standardowych funkcji wpłaty i wypłaty gotówki pełni również rolę nowoczesnego medium o szerokim zasięgu. Różnorodność i rodzaj powierzchni reklamowych pozwalają na ich odpowiednie dopasowanie do celu i rodzaju komunikatu oraz precyzyjne dotarcie do odbiorców.

Urządzenia Euronet udostępniają szeroki przekrój formatów reklamowych: od komunikatu na ekranie powitalnym przez ekran wyboru języka, autoryzacyjny czy pożegnalny aż po wydruk przekazu promocyjnego na rewersie potwierdzenia transakcji. Bankomaty i wpłato-bankomaty umożliwiają również szybką i bezpieczną wypłatę gotówki bez karty, co wykorzystywane jest jako narzędzie marketingowe, umożliwiające wypłatę nagród w konkursach, loteriach i programach lojalnościowych.

Atrakcyjna forma nagrody programów lojalnościowych

Lokalizacja urządzeń Euronet w najczęściej uczęszczanych miejscach w całej Polsce oraz usytuowanie w głównych ciągach komunikacyjnych galerii handlowych jest gwarancją swobodnego dostępu do korzyści finansowych, które stwarza usługa wypłaty gotówki bez karty. Pełna swoboda wyboru sprawia, że produkt jest nie tylko unikalny, ale też bardzo atrakcyjny z punktu widzenia odbiorcy, który sam może zdecydować kiedy i gdzie podjąć gotówkę, oraz jak spożytkować środki. Wypłata gotówki bez karty, to nie tylko korzyść dla beneficjentów nagród, ale przede wszystkim doskonałe narzędzie do zrealizowania celów marketingowych przedsiębiorstwa.

Beneficjent programu lojalnościowego bądź laureat konkursu może wypłacić nagrodę w postaci gotówki z bankomatu za pomocą unikalnego kodu dystrybuowanego przez fundatora nagrody, umieszczonego na przykład na kuponach promocyjnych lub generowanego za pośrednictwem aplikacji. Wypłata gotówki bez karty może być również elementem grywalizacji uczestników programu lojalnościowego, jak w przypadku realizacji dla jednego z klientów, gdzie o  określonej godzinie każdego dnia w czasie trwania akcji pierwsze X osób, które wprowadziło otrzymany w kuponie kod i odpowiedziało poprawnie na pytania konkursowe wygrywało określoną kwotę. W innej akcji marketingowej z wykorzystaniem wypłaty bez karty, kody były dystrybuowane poprzez aplikację. W promocji brali udział konsumenci, którzy zakupili określone urządzenie i zarejestrowali zakup w aplikacji, a w  odpowiedzi generowany był kod, uprawniający do odbioru części ceny produktu.

Niestandardowa forma budowania relacji z klientami

Nagradzanie kluczowych klientów za określone zachowania nie tylko buduje dobre relacje i stymuluje zakupy powtarzalne, ale  pozwala też zredukować koszty promocji i reklamy. Nieodzownym czynnikiem sukcesu firmy są również dobre stosunki z pracownikami – ich odpowiednia motywacja zwiększa sprzedaż i wzmacnia pozycję firmy na rynku. Jedną z dróg umożliwiających realizację tego celu jest zaimplementowanie wypłat gotówkowych jako jednej z form benefitów pracowniczych.

Euronet jest największym w Polsce niezależnym operatorem bankomatów oraz wpłato-bankomatów. Zarządza siecią około 8 tys. urządzeń zlokalizowanych na terenie całego kraju. Euronet Polska Sp. z o.o. jest częścią Euronet Worldwide, światowego lidera w zakresie przetwarzania bezpiecznych elektronicznych transakcji finansowych oraz właściciela największej sieci bankomatów na terenie Europy. W Polsce firma działa od 1995 r. W trakcie kilkudziesięcioletniej obecności na polskim rynku Euronet nawiązał współpracę m.in. z wiodącymi polskimi bankami, operatorami telefonii komórkowej oraz VoIP, a także placówkami handlowymi i sieciami stacji benzynowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl