Mallson: 4F w Galerii Wiślanka w Żorach

Marka 4F dołącza do grona najemców jedynej w Żorach galerii handlowo-rozrywkowej. Popularna sieć specjalizuje się w tworzeniu i sprzedaży wysokiej jakości odzieży sportowej oraz akcesoriów. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn. W Galerii Wiślanka salon 4F zajmie powierzchnię ok. 260 mkw.

Otwarcie obiektu zaplanowane jest na I półrocze 2020 roku. Pierwsze w mieście centrum handlowo-rozrywkowe Galeria Wiślanka w Żorach posiada prawomocne pozwolenie na budowę. Na blisko 20 tys. mkw. powierzchni najmu znajdzie się 80 sklepów najpopularniejszych marek modowych, punktów usługowych i gastronomicznych, najnowszy koncept operatora spożywczego Lidl, jak również operatora kinowego Helios – jedynego w mieście wielosalowego kina. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów będzie ok. 600 wygodnych miejsc parkingowych.

Nowoczesny kompleks handlowy powstaje przy głównym skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 935 (będącej częścią obwodnicy miasta dochodzącej do autostrady A1) i drogi krajowej nr 81 (o dużym natężeniu ruchu, prowadzącej z Katowic w Beskidy), zwanej popularnie ”Wiślanką”.

Lokalizacja inwestycji (wg. badań GFK: 752 tys. osób w strefie dojazdu do 30 minut) zapewni klientom z całego regionu szybką komunikację z obiektem. Atrakcyjność handlową terenu wzmocnią oferty pobliskiej strefy handlowej hipermarketu Auchan, marketu DYI Leroy Merlin, sieci sportowej Decathlon oraz restauracji Mc Donald’s i KFC.

Inwestorem galerii jest spółka Wiślanka S.A. Za koncepcję komercyjną oraz wynajem Galerii Wiślanka odpowiada firma Mallson Polska, która jest wystawcą wiosennej edycji  Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards.

Mallson Polska wystawcą wiosennej edycji SCF 2019

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na poszczególnych etapach powstawania projektów nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych, jak również obsługę ich sprzedaży.

Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami. Firma ma w swoim portfolio łącznie ponad 90 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni ponad 700 tys. m.kw, a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 50 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju. 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy