X5 Productions zdobywa nowe rynki

10 lat na rynku polskim oraz udział w licznych międzynarodowych targach i sympozjach otworzyły Agencji X5 Productions drogę na rynek europejski. X5 Productions specjalizuje się w organizacji eventów licencyjnych w centrach handlowych,

– Doskonała znajomość rynku polskiego i liczne kontakty międzynarodowe dały nam znakomitą okazję do przeniesienia naszych doświadczeń na rynek europejski. Realizujemy eventy m.in we Francji, Rumunii, Bułgarii, Czechach i na Węgrzech. To ogromna przyjemność poznawać nowe rynki, zdobywać wiedzę i nowe doświadczenia – mówi w rozmowie z Retailnet Iwona Niedzwiecka, Dyrektor Marketingu X5 Productions.

X5 tworzy zespół ludzi z pasją. – Codziennie prześcigamy się w kreowaniu innowacyjnych pomysłów i wyszukiwaniu nowych rozwiązań – podkreśla Magdalena Foulkes, Dyrektor Zarządzający X5 Productions.

Największa agencja eventów licencyjnych w Polsce w 10. roku działalności, nie zwalnia tempa. – Każdego dnia podtrzymujemy i umacniamy naszą pozycję lidera na rynku licencyjnym. Wprowadzamy nowe licencje i udoskonalamy te, które już posiadamy w swojej ofercie. Dzięki temu event ze Strażakiem Samem lub Świnką Peppa z zeszłego roku, w tym roku, będzie inny, z nowymi atrakcjami. Licencje żyją i się zmieniają, a nasze eventy razem z nimi – dodaje Dyrektor Zarządzający X5 Productions.

Nowości w ofercie X5 Productions

X5 Productions to także silny dział eventów prosprzedażowych i eventów specjalnych. Agencja nominowana do nagrody za najlepszą kampanię prosprzedażową ubiegłego roku, posiada w swojej ofercie eventy prosprzedażowe, lojalnościowe oraz eventy specjalne.

Realizacje X5 Productions
Realizacje X5 Productions

– Mamy świadomość że eventy licencyjne nie są w stanie zapełnić atrakcjami całorocznego kalendarza eventowego, dlatego też stworzyliśmy unikatowy i jedyny w Polsce Festiwal Kwiatów, a na potrzeby klientów którym zależy na odlotowej zabawie prosprzedażowej, przygotowaliśmy prawdziwy samolot, który został odnowiony i przystosowany do potrzeb i możliwości galerii handlowych oraz wyposażony w najnowszej generacji symulator lotów. Przez cały grudzień był atrakcją akcji świątecznej Zalatany Mikołaj w jednej z łódzkich galerii handlowych. Takiego odlotu na polskim rynku eventowym jeszcze nie było – mówi M. Foulkes.

– Konkurencji się nie boimy. Cieszymy się że jest. Bo to oznacza że rynek się nieustannie rozwija, a wraz z rynkiem i my. A nieustanny rozwój jest dla nas zawodowo najważniejszy – podsumowuje Dyrektor Zarządzający X5 Productions.

X5 Productions jest wystawcą wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019. 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy