ECE rozwija projekt Digital Mall. Szczegóły na SCF 2019

philipp-sepehr-ece-digital-mall

Do tej pory centra handlowe były w pewnym sensie wyłączone z ekosystemu tworzącego sprzedaż w modelu omnichannel. Niemiecki deweloper, firma ECE, postanowił to zmienić.

– W naszej opinii galeria handlowa może stanowić idealny łącznik między światem tradycyjnego handlu i sprzedaży online. Dowodem na to jest wdrażany przez nas projekt tzw. Digital Mall – zapowiada w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Dr Philipp Sepehr, Director Digital Innovation & Analytics w ECE.

Dr Philipp Sepehr wystąpi podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019, organizowanego przez Evigo.com – wydawcę miesięcznika Shopping Center Poland Magazine i portalu Retailnet.pl. Podczas swojego wystąpienia opowie m.in. o szczegółach projektu Digital Mall, a także wskaże, w jaki sposób galerie handlowe mogą stać się łącznikiem między sprzedażą tradycyjną i online.

Wielokanałowa rewolucja w świecie centrów handlowych

Jedną z kluczowych kwestii w dobie sprzedaży omnichannel jest dotarcie do klienta w każdym miejscu i o dowolnym czasie. Digital Mall to zapewnia. Dzięki temu rozwiązaniu klienci jeszcze przed wybraniem się na zakupy w danym centrum handlowym mogą sprawdzić, jakie konkretne produkty będzie mógł kupić w sklepie danej marki i czy aktualnie w jego ofercie znajduje się produkt w wybranym przez niego kolorze i rozmiarze. Co więcej, od razu mogą je zarezerwować, a następnie osobiście odebrać w sklepie. W tym celu przedstawiciele ECE porozumieli się z najemcami wybranych centrów handlowych i uzyskali od nich wszelkie informacje na temat oferowanych przez nich produktów, a także aktualnych stanów magazynowych.

digital-mall-ece
Platforma Digital Mall

– Obecnie „Digital Mall” działa już w pięciu centrach handlowych. Poza Alstertal Einkaufszentrum w Hamburgu, klienci mogą wyszukać produktów online na stronach internetowych Elbe-Einkaufszentrum w Hamburgu, Altmarkt-Galerie w Dreźnie, Limbecker Platz w Essen i Main-Taunus-Zentrum w Sulzbach koło Frankfurtu – wylicza Dr Philipp Sepehr.

– Obecnie pracujemy nad rozszerzeniem tej usługi w kolejnych centrów handlowych. Mam nadzieję, że pod koniec roku projekt Digital Mall będzie funkcjonował w dwucyfrowej liczbie centrów handlowych na terenie Niemiec. Musimy zbudować jak najszersze portfolio najemców, którzy znają już możliwości i zalety, jakie przynosi korzystanie z naszej platformy. Dzięki temu łatwiej będzie przekonać ich do współpracy w ramach innych centrów handlowych, w których planujemy wdrożyć nasze rozwiązanie. Dlatego, na razie, koncentrujemy się na rynku niemieckim, ale w przyszłości nie wykluczamy ekspansji tego projektu również na inne rynki, w tym polski. Co więcej, część najemców, którzy już obecnie są partnerami w projekcie Digital Mall, posiada również sklepy w naszych centrach handlowych na terenie Polski – dodaje.

Jak zapowiada ekspert ECE, to na razie pierwszy krok we wdrażaniu szerokiej strategii sprzedaży wielokanałowej w ramach projektu Digital Mall. W przyszłości ECE chce wprowadzić m.in. możliwość natychmiastowego zakupu online wybranej rzeczy z opcją dostarczenia jej do domu klienta.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy