Gemini Park Tarnów rozszerza zakres usług

Największe centrum handlowe w Tarnowie poszerza swoją ofertę. Do grona najemców wkrótce dołączy największe na świecie niemieckie biuro podróży – TUI.  To już 5. punkt, w którym klienci będą mogli znaleźć wakacyjne oferty.

Nowy najemca zajmie lokal o powierzchni 53 mkw.

– Wejście doskonale znanego gracza na rynku turystycznym, a do tego cieszącego się zaufaniem zapewni naszym jeszcze szerszą ofertę wakacyjną, z której mogą teraz skorzystać w czasie wizyty w Gemini Park. Tym samym wybierając się do nas na zakupy, będzie można także zaplanować wyjazd pod okiem doradcy, zapoznać się z ofertą czy zasięgnąć opinii na temat planowanej wakacyjnej destynacji  – mówi Justyna Kozioł z działu wynajmu Gemini.

Rośnie segment usługowy w Gemini Park Tarnów

Ale to nie jedyne korzyści. Dzięki nowemu otwarciu zyska także cała oferta usługowa Gemini Park. Już dziś składają się na nią aż 32 punkty. Swoje salony w tarnowskiej galerii mają m.in. ING, mbank, NC+, Play, Plus, T-Mobile czy pralnia 5asec.

Otwarcie TUI poszerzy także samą ofertę usług turystycznych dostępnych w galerii. Oprócz nowo otwartego biura, w centrum działają także przedstawicielstwa Itaki, My Travel, Coral Travel i Wezyr Holidays. TUI to już 5 punkt z usługami tego typu – informuje dział wynajmu.

– Klienci galerii mają dziś możliwość skorzystania z niezwykle szerokiego wachlarza usług, który systematycznie się rozwija i dopełnia o coraz to nowsze. Jednocześnie mają także dostęp do najszerszej oferty usług turystycznych w mieście, jaką udało się zgromadzić pod jednym dachem. Dziś patrząc na ofertę biur podróży możemy mówić nawet o tysiącach możliwości organizacji sobie wakacji – dodaje Justyna Kozioł.

Jak podkreślają przedstawiciele centrum handlowego. Rozwój segmentu usług jest dziś jednym z priorytetów Gemini Park. – Pracujemy nad tym, aby klienci znajdowali u nas możliwie najszerszą, kompleksową ofertę usługową, która daje możliwość załatwienia wielu spraw w jednym miejscu  i w czasie zakupów – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.

– W efekcie, nie tylko tworzymy naszym klientom kolejny wartościowy powód do wizyty w Gemini Park, ale także oszczędzamy ich czas. Fakt, że pod jednym dachem można dziś znaleźć tak kompletną ofertę usług jest znaczącym udogodnieniem, zwłaszcza dla rodzin – dodaje.

Jak podkreśla Nowak, to jeden z powodów, dla którego w galerii rozwija się także oferta turystyczna. – Wizyta w centrum handlowym może teraz przypominać kartkowanie katalogu. Klienci mogą zapoznać się z różnymi ofertami, porównywać je i wybierać najlepsze dla siebie. Mogą to robić podczas jednego wypadu na zakupy – podsumowuje.

Gemini Park Tarnów ma ponad 43 tys. mkw. powierzchni handlowej na której znajduje się ponad 120 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. W ofercie znaleźć można dobrze znane  krajowe i zagraniczne marki, w tym m.in. pełne portfolio marek LPP, C&A, Calzedonia, Intimissimi, Ochnik, Martes Sport, New Balance, Sizeer, Apart, Swiss, Wittchen, KFC, Home&You, Jysk, Castorama, Media Markt, a także Tesco. Aktywnie w galerii działają także lokalni przedsiębiorcy rozwijający tutaj swoje biznesy. Galeria jest doskonale zlokalizowana i skomunikowana. Dla zmotoryzowanych galeria przygotowała ponad 1100 miejsc parkingowych.

Gemini Holding, właściciel obiektów handlowych w Tychach, Tarnowie i Bielsku-Białej jest wystawcą wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019. Swoje projekty zaprezentuje na stoisku B.2

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl