Przychody Coccodrillo z e-commerce wzrosły w lutym o 65 proc.

– Konsekwentnie realizujemy założoną strategię wobec brandu Coccodrillo w Polsce, optymalizujemy lokalizacje sklepów stacjonarnych i intensywnie pracujemy nad rozwojem kanału e-commerce – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, wypracował kolejny rekordowy miesiąc. Przychody z krajowej sieci detalicznej Coccodrillo wyniosły w lutym 8,5 mln zł, a w kanale e-commerce 2,1 mln zł. Oznacza to wzrost o odpowiednio 7 proc. i 65 proc. rdr.

– Konsekwentnie realizujemy założoną strategię wobec brandu Coccodrillo w Polsce, optymalizujemy lokalizacje sklepów stacjonarnych i intensywnie pracujemy nad rozwojem kanału e-commerce. Magazyn, który uruchomiliśmy pod koniec ubiegłego roku bardzo usprawnił pracę związane z wysyłką i kompletowaniem zamówień złożonych przez Internet. Chcemy by zakupy online były jeszcze przyjemniejsze dla rodziców, którzy od lat darzą nas zaufaniem i wciąż wybierają produkty Coccodrillo dla swoich dzieci – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL

Narastająco, od stycznia do lutego, przychody wypracowane w polskich sklepach Coccodrillo wzrosły o 1 proc. i wyniosły 19,7 mln zł, wobec 19,6 mln zł rok wcześniej. W tym okresie w krajowym kanale e-commerce Grupa osiągnęła 4,4 mln zł przychodów, które były wyże od ubiegłorocznych o 15 proc.

Na początku bieżącego roku grupa CDRL dokonała zakupu 75,9 proc. udziałów spółki DPM (poprzednio: Handlowo – Przemysłowej Grupie West Ost Union) z Białorusi, zarządzającej siecią supermarketów Buslik – lidera sprzedaży odzieży i akcesoriów dziecięcych w tym kraju. Sieć Buslik posiada kompleksową ofertę dla dzieci do 12 lat, m.in. odzież dziecięcą, obuwie, zabawki i meble.

Ponad 500 punktów handlowych Coccodrillo

W styczniu CDRL objęło 69 proc. udziałów w spółce odzieżowej Lemon Fashion i 40 proc. udziałów w Sale Zabaw Fikołki. Lemon Fashion jest pierwszą marką odzieży dziecięcej w Polsce dedykowaną aktywności fizycznej dzieci. Spółka jest projektantem, producentem i dystrybutorem ubrań pod markami Lemon Explore, Lemon Fashion, Thermotex, Actisoft oraz akcesoriów marki Petit Bijou. Dzięki zaangażowaniu w Sale Zabaw Fikołki, Spółka pozyskała nowy kanał dotarcia do swoich klientów. W ramach współpracy ze spółką Sale Zabaw Fikołki, prowadzone są 2 sklepy oraz 5 cornerów sprzedażowych pod marką Coccodrillo. W planach do końca 2021 roku, jest zwiększenie lokalizacji sklepów i cornerów pod brandem Coccodrillo, a tym samym sal zabaw Fikołki do 30.

Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marki własnej Coccodrillo, Enjoy Baby, Lemon Explore, Petit Bijou oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce, produkcji własnej i zewnętrznej oraz zabawki i akcesoria. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, gdzie znajdują się sklepy lub cornery z odzieżą marki Coccodrillo. Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w ponad 500 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 6 wersjach językowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy