Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny wynajęte w 100 proc.

Centrum Zakupów

8 marca w Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny zostanie uruchomiony sklep sieci Dealz o powierzchni ponad 400 mkw. Wśród najemców centrum, którego właścicielem jest firma Napollo, znajdują się również m.in.: Pepco, KiK, Media Expert, Rossmann, Żabka, apteka Duos i salon Play oraz Berger. Obiekt jest wynajęty w 100 proc.

Dealz to koncept sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. W sklepach Dealz można kupić m.in. artykuły przemysłowe, drogeryjne, spożywcze, a także akcesoria domowe i dekoracyjne. Grupa Poundland/Dealz działa na rynku od 1990 roku, ma ponad 900 sklepów w krajach Europy Zachodniej oraz w Wielkiej Brytanii. Zatrudnia ponad 18 tys. pracowników. Sklep w Centrum Zakupów w Czerwionce Leszczynach jest 18-tym sklepem sieci Dealz w Polsce.

Oferta handlowa Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny

– Oferta Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny to asortyment produktów z najpopularniejszych branż, od spożywczej, poprzez modę i akcesoria, zdrowie i uroda, po elektronikę i usługi – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w firmie Napollo. – Taki mix sprzyja zarówno codziennym okazjom zakupowym, jak i zakupom incydentalnym  – dodaje Dorota Beltrani.

Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny ma powierzchnię blisko 3 tys. mkw. i zlokalizowane jest w centralnej części miasta, przy jednej z głównych ulic, w otoczeniu osiedli mieszkaniowych. Miasto i gmina Czerwionka-Leszczyny położne są w południowo-zachodniej części województwa śląskiego, ok. 40 km od Katowic.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Firma jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Rozwija format obiektów handlowych typu convenience w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format parków handlowych pn. N-Park realizowany jest zgodnie z wypracowanym i zoptymalizowanym przez Napollo standardem wcześniej wprowadzonych przez firmę na rynek Centrów Zakupów.

Napollo jest wystawcą wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019. Swoje projekty zaprezentuje na stoisku 3.5

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy