Akademia Urody Beverly Hills – zupełnie nowe oblicze marki w Starym Browarze

Stary Browar

8 marca w Starym Browarze w Poznaniu otwarcie nowego salonu fryzjerskiego świętuje Akademia Urody Beverly Hills. Marka przeprowadziła się do nowej przestrzeni o imponującym, bo ponad dwukrotnie większym metrażu. Beverly Hills w nowym miejscu przywitało klientów zrewolucjonizowaną ofertą pod szyldem Authentic Beuty Concept – nowej pielęgnacyjnej marki premium firmy Henkel.

Akademia Urody Beverly Hills działa w Starym Browarze od 2005 roku. Początkowo zorientowana głównie na strzyżenie męskie, konsekwentnie rozwijała portfolio usług na fryzjerstwo damskie i koloryzację. Od kilku lat partnerem salonu jest marka Schwarzkopf Professional. Akademia Urody Beverly Hills to obecnie jedna z największych sieci na rynku z polskim kapitałem. Pierwszy salon marki otwarto w Szczecinie w 1997 roku. Do sukcesu i rozwoju  Beverly Hills w poznańskim Centrum przyczyniło się zaangażowanie w Klub Klientów Starego Browaru.

– Przeprowadzka Akademii Urody Beverly Hills połączona jest z rewolucją w ofercie. Zdecydowaliśmy się na współpracę z zupełnie nową, profesjonalną marką fryzjerską Authentic Beauty Concept, która jest dostępna na rynku, nie tylko w Polsce, ale w innych krajach Europy, dopiero od marca – mówi Andrzej Górny, właściciel salonu Akademia Urody Beverly Hills. To, co wyróżnia te produkty, to zupełnie nowe podejście do pielęgnacji oraz stylizacji włosów. Są naturalne, nieskomplikowane i stworzone z uważnie wyselekcjonowanych składników. Filozofia Authentic Beauty Concept jest oparta na manifeście naturalnego piękna; brand reprezentują starannie wyselekcjonowane ambasadorki, uosabiające promowany przez markę wizerunek. Wprowadzenie nowej oferty do salonu w Starym Browarze poprzedziły szkolenia dla zespołu Beverly Hills prowadzone przez specjalistów Authentic Beauty Concept w Polsce oraz w Berlinie.

Flagowy salon Akademia Urody Beverly Hills

– Authentic Beauty Concept wyznacza kierunek nie tylko dla oferty usług nowego salonu, ma także wpływ na jego design. Aranżując przestrzeń bardzo ściśle współpracowaliśmy, dzięki czemu dzisiaj z ogromną dumą ogłaszamy, że jesteśmy pierwszym w Europie, flagowym salonem marki – mówi Andrzej Górny. Wnętrze nowego salonu Beverly Hills wypełniają naturalne rośliny, w tym “żywe” ściany, subtelnie dzielące przestrzeń. Ta formuła wpisuje się idealnie w nową lokalizację salonu, bo aranżację przestronnego, ponad 120-metrowego lokalu, dopełnia kaskada naturalnego światła i widok na Park Starego Browaru.

W czasie inauguracji nowego salonu Akademii Urody Beverly Hills w Starym Browarze odbyły się pokazy nowych zabiegów i produktów z udziałem przedstawicieli i ambasadorek marki Authentic Beauty Concept.

Stary Browar jest współczesnym centrum mixed-use: handlowym i  kulturalnym w sercu Poznania, odwiedzanym każdego roku przez około 9 milionów osób. Znajduje się tu ponad 200 sklepów – marek globalnych i indywidualnych (w tym butiki autorskie i kilkadziesiąt marek premium), ponad 20 restauracji i kawiarni (także autorskie z cenionymi szefami kuchni), przestrzenie wystawiennicze i eventowe, najnowocześniejsze w Polsce Multikino, kluby muzyczne, 5-gwiazdkowy hotel butikowy Blow Up Hall 5050 oraz 4-hektarowy park, w którym latem odbywają liczne bezpłatne wydarzenia przyciągające tysiące Poznaniaków i turystów. Twórczynią Starego Browaru jest Grażyna Kulczyk. Od 2015 r. właścicielem jest DWS Grundbesitz GmbH – jeden z czołowych funduszy inwestycyjnych na świecie z ponad 60-letnim doświadczeniem i międzynarodową reputacją. Dziś Stary Browar to manifest miejskiego życia: zakupy i spotkania ze znajomymi w ceglanych wnętrzach wypełnionych dziełami sztuki, liczne okazje do jakościowego spędzania czasu: wystawy, koncerty, pokazy mody, warsztaty, relaks w parku. Codziennie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl