BOIG finalizuje komercjalizację Silesia Outlet

6 umów najmu z popularnymi markami w niespełna miesiąc – BOIG odpowiedzialny za komercjalizację Silesia Outlet w Gliwicach w błyskawicznym tempie wynajmuje ostatnie wolne lokale.

Od początku zaistnienia samego pomysłu powstania Silesia Outlet, firma BOIG wraz z inwestorem, firmą 6B47 Poland kompleksowo pracuje nad jego budową oraz finalną jakością. Nad komercjalizacją outletu pracuje od 2016 roku, kiedy projekt centrum po raz pierwszy ujrzał światło dzienne. Dotychczas firma wynajęła ponad 80 proc. powierzchni handlowej w tym obiekcie, a tylko w ostatnim miesiącu podpisane zostało 6 umów najmu.

– Od początku pracy przy Silesia Outlet wiedzieliśmy dokładnie jaki ma być jego finalny kształt i tenant mix, by wzbudzał zainteresowanie najemców i przyszłych klientów. Pomogły nam dotychczasowe doświadczenia zdobyte przy pracy nad kilkudziesięcioma projektami inwestycyjnymi klasycznych centrów handlowych i kilkunastoma outletami w Polsce, m.in Ptak Outlet, Fashion House, Outlet Białystok, czy będący w trakcie realizacji Cracovia Outlet. Doskonale znamy i czujemy ten segment rynku. Bez wątpienia to także miało wpływ na tak wysoki poziom komercjalizacji centrum – mówi Wojciech Cieślak, Prezes Zarządu BOIG.

Oferta handlowa Silesia Outlet

W nowym centrum wyprzedażowym otwarte zostaną salony marek niemal wszystkich segmentów: mody, obuwia, sportu i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Ofertę uzupełniać będą kafejki i restauracje. Szeroko reprezentowany będzie szczególnie segment sportowy. W ostatnim czasie Regatta, jedna z najpopularniejszych brytyjskich marek z ofertą odzieży outdoorowej, wynajęła 380 mkw. powierzchni handlowej. Umowę najmu podpisał też światowej sławy brand sportowy – Reebok (ok 220 mkw.), który w swojej ofercie ma nie tylko ubrania i buty treningowe, ale też świetne propozycje do noszenia na co dzień. Do grona najemców dołączy również marka New Balance (200 mkw.) będąca jednym z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów dla aktywnych. Ofertę sportową wypełnią też marki Sizeer, 4F, Martes Sport, Trespass, Puma, czy Umbro.

– Duży nacisk kładziemy na segment sportowy z bogatym asortymentem odzieży i akcesoriów. Nowo podpisane umowy z markami Regatta, Reebok, New Balance mają dopełnić ofertę Silesii Outlet o uznane brandy tak, by klienci lubiący aktywny styl życia mieli dostęp do szerokiego zestawu produktów wysokiej jakości, w cenach niższych niż w regularnych sklepach – dodaje Katarzyna Szabelska, Associate Director w BOIG.

Do grona najemców Silesia Outlet dołączy także Good Label. To multibrandowy sklep, który zajmie ponad 220 mkw., gdzie oferować będzie bogaty wybór odzieży i akcesoriów najpopularniejszych marek sektora premium, jak m. in. Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss, Ralph Lauren, Michael Kors, Giorgio Armani czy Diesel, w zaskakująco niskich cenach – nawet do -70 proc. cen regularnych. W ofercie będzie można znaleźć szeroki wybór odzieży, obuwia, toreb i akcesoriów damskich, męskich i dziecięcych.

Wśród najemców, którzy w ostatnim czasie podpisali umowy najmu są także marki Triumph i Bytom.  Triumph to jeden z największych na świecie producentów bielizny, który funkcjonuje w ponad 120 krajach. W Silesia Outlet zajmie lokal o powierzchni ponad 104 mkw., oferując ekskluzywną bieliznę i stroje kąpielowe. Z kolei Bytom to polska marka o wieloletniej historii. W jej ofercie znajduje się klasyczna odzież męska, a w szczególności garnitury z włoskich tkanin szyte w polskich szwalniach. Sklep wyprzedażowy tej marki zajmie 148 mkw.

Dwa etapy realizacji Silesia Outlet

Silesia Outlet ma stać się docelowo największym centrum wyprzedażowym na Śląsku, zajmującym 20 tys. mkw. powierzchni handlowej, z łącznie 120 salonami marek lokalnych i międzynarodowych fazy I i II. Projekt realizowany jest w 2 etapach, w pierwszej fazie, wiosną tego roku, otwartych zostanie ponad 60 salonów na 12 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). Wśród najemców znajdą się także m. in. Guess, Sizeer, Reebok, New Balance, Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Vistula i Wólczanka, Lee Cooper, Wrangler, Pepe Jeans, Unisono, Ecco, Kazar, Venezia, Wittchen, Apart, Gatta, Puma, Adidas i Kubenz, Bruno Zinger, Symbiosis, Molton, Lavard, Cross Jeans, Only, Lancerto, Vestus, Volcano, Brand Collection, Diverse, Bagatelle. Sektor usługowy reprezentowany będzie m.in. przez restauracje Olimp i Mia Pizza, Lodową Manufakturę, Deli Sandwich, biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak, punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel, salonik Lotto, perfumerię Amora oraz salon optyczny Soczekwki24 i Paris Optique.

Inwestorem projektu jest 6B47 Poland, jeden z wiodących deweloperów w krajach niemieckojęzycznych. Zarządcą obiektu jest firma Neinver, lider rynku centrów wyprzedażowych w Polsce i Hiszpanii.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od ponad 15 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

BOIG jest wystawcą wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl