Meat & Fit zmienia szyld

lukasz-blazejewski

W ostatnim czasie sieć lokali Meat & Fit – Slow Food zmieniła swoją nazwę na Meet & Fit – Slow Food. – Jesteśmy już po procesie rebrandingu lokali, a także zmiany nazwy i logotypu we wszystkich kanałach elektronicznych. Wszystkie nowe lokale otwierane są już pod nową nazwą – tłumaczy Łukasz B. Błażejewski – Dyrektor Generalny Meet & Fit.

– Zmiana podyktowana była większym niż spodziewany zainteresowaniem ofertą wegańską, którą wprowadziliśmy na przełomie 2017/18 roku. Obserwując coraz większy i rosnący udział oferty wegańskiej w całej sprzedaży lokali jesteśmy pewni, że był to odpowiedni moment na taką zmianę. Przede wszystkim ten subtelny, ale istotny rebranding miał na celu zmianę odbioru dotychczasowej nazwy jednoznacznie w wskazującej na „mięsny” charakter lokali – dodaje Łukasz B. Błażejewski.

Meet & Fit stawia na wege

– Obserwując zmiany zachodzące na rynku spożywczym, a w szczególności inwestycje wielu firm związanych dotąd tylko i wyłącznie z przetwórstwem mięsnym w rozwój roślinnych zamienników mięsa jesteśmy przekonani, że za 4-6 lat konsumpcja dań wegańskich może stanowić nawet 30-40 proc. całego spożycia pod czym wielu ekspertów rynku się podpisuje – komentuje Łukasz B. Błażejewski.

Meet & Fit – Slow Food to sieć mało powierzchniowych punktów gastronomicznych typu bistro działających w modelu kuchni otwartej. W menu Meet & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskie, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone na zimno. Meet & Fit wyróżnia się na tle innych firm gastronomicznych dbałością o odpowiednią ilość kalorii oraz optymalną zawartość wartości odżywczych w swoich daniach.

Jak zapowiada w rozmowie z redakcją Reatilnet.pl Łukasz Błażejewski, na koniec 2019 roku sieć Meet & Fit będzie liczyła ok. 48-50 lokali.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl