Najemcy powiększają lokale w Centrum Zakupów Bielsk Podlaski

Pod koniec marca zostanie otwarty powiększony do ponad 700 mkw. salon CCC w Centrum Zakupów w Bielsku Podlaskim. Natomiast już od lutego klienci mogą korzystać z oferty KiK, którego salon w centrum zwiększył powierzchnię do 640 mkw.

W Centrum Zakupów, którego właścicielem jest firma Napollo, działają obecnie również takie marki jak: Martes Sport, Smyk, Pepco, Cosmedica, Rossmann, RTV Euro AGD czy Jysk. Obiekt ma powierzchnię 5 tys. mkw. i znajduje się w centralnej części miasta, przy al. J. Piłsudskiego 31 A i B, jednej z głównych ulic Bielska Podlaskiego oraz części drogi krajowej nr 19.

– Przekrojowa oferta centrum to reprezentacja każdej z istotnych branż zakupowych, od mody, obuwia, akcesoriów poprzez asortyment sportowy, hobby, zdrowie i uroda, elektronikę, wyposażenie wnętrz po artykuły specjalistyczne, niemowlęce, dziecięce i zabawki – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo.

– Popularności marek oraz fakt, że obiekt jest jedną z kluczowych destynacji zakupowych w mieście, przekłada się na konieczność pogłębiania już dostępnej oferty, czego przykładem są powiększenia działających już od ponad 3 lat w Centrum Zakupów salonów – dodaje Dorota Beltrani.

5 tys. mkw. GLA w Centrum Zakupów w Bielsku Podlaskim

Bielsk Podlaski to miasto w województwie podlaskim, oddalone o 46 km od Białegostoku i 200 km od Warszawy. Mieszka tu ponad 26,5 tys. osób, kolejne 31,7 tys. mieszkańców liczy powiat bielski, którego miasto jest stolicą.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Firma rozwija koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format obecnie realizowanych parków handlowych pod marką N-Park zastąpił wcześniej wprowadzone przez firmę na rynek Centra Zakupów.

Napollo jest wystawcą wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019. Swoje projekty zaprezentuje na stoisku 3.5

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy