Tatuum otwiera designerski butik w Starym Browarze

Salon Tatuum w Starym Browarze

Trwa seria przedwiosennych otwarć w Starym Browarze w Poznaniu – do lokalu w Atrium wprowadziła się właśnie marka Tatuum. Od 2015 roku, kiedy w polski brand zainwestował fundusz PAAN Capital, Tatuum przeszło metamorfozę i planuje dalszą ekspansję za granicą. Marka aspiruje do pozycji lidera nurtu slow fashion w polskiej modzie, a odświeżoną komunikację buduje wokół starannie dobranych ambasadorek.

Nowy butik Tatuum w Starym Browarze to designerska perełka. Wnętrze inspirowane skandynawskim minimalizmem i naturą tworzy idealne ramy dla nowej wiosennej kolekcji. W aranżacji ponad 120-metrowego lokalu zadbano o każdy szczegół. Nad wyspą, tuż przy wejściu do lokalu, zamontowano bambusowe lampy. Użyta w nich tkanina została ręcznie wykonana w Iranie. Strefę wypoczynkową przy przymierzalniach wyposażono w kultowe fotele vintage, zaprojektowane w latach 60tych przez architekta Henryka Lisa. Wnętrze ocieplają rośliny w formie lasów w słojach oraz podłoga z gresowych płytek ułożona w tzw. francuski parkiet, przypominająca drewno.

Salon Tatuum w Starym Browarze
Salon Tatuum w Starym Browarze

Oprawa sklepu stworzona jest w zgodzie z filozofią marki.

– Na DNA marki składają się naturalność, osobowość, prostota, jakość i komfort. Nasza nowa kolekcja idealnie wpisuje się w nowoczesną ideę świadomości siebie i własnych potrzeb. Jest uzupełnieniem stylu życia, w którym to moda służy nam – a nie odwrotnie – mówi Paweł Szarkowski, dyrektor marketingu Tatuum. 

Zgodnie z przesłaniem marki – „W mojej naturze” – wiosenną kolekcję przygotowano z myślą o kobietach, które pomimo wielu obowiązków potrafią znaleźć przestrzeń na własne pasje. Właśnie dlatego na ambasadorkę nowej kampanii Tatuum wybrało słynącą z aktywności na wielu polach wokalistkę i aktorkę Julię Pietruchę. Niezależnie od popularności i dynamicznego trybu życia, potrafi chronić własną prywatność, zwiedzać świat oraz tworzyć. Mimo statusu celebrytki, Julię Pietruchę wyróżnia naturalny wygląd i styl oparty na osobowości, a nie przelotnych trendach –

Ambicją marki jest tworzyć ubrania ponadczasowe, których jakość i wzornictwo sprawiają, że są podstawą garderoby na lata, a nie jeden sezon.

Tatuum po siedmiu latach wraca do Starego Browaru

– Rzetelnie testujemy tkaniny, aby wyglądały świetnie nawet po wielu praniach. Chcemy być dumni z naszych ubrań nie tylko na zdjęciach – mówi Rafał Gmerek, główny projektant Tatuum. Krój każdego produktu jest efektem precyzyjnej konstrukcji. Projekty są mierzone przez grono testerek, a najdrobniejsze szczegóły każdego fasonu korygujemy według ich uwag. Tatuum to absolutne przeciwieństwo fast fashion – dodaje.

Tatuum w Starym Browarze
Tatuum w Starym Browarze

Tatuum funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat. Specjalizuje się w kolekcjach męskich i damskich oraz akcesoriach, oferując produkty basicowe, linie tematyczne czy autorskie, tworzone we współpracy z wybitnymi projektantami i artystami. Do Starego Browaru marka wraca po siedmioletniej nieobecności. Nowy sklep marki znajduje się w topowej lokalizacji w Atrium, w doborowym sąsiedztwie Zary, Calvin Klein Jeans i Massimo Dutti.

Stary Browar jest współczesnym centrum mixed-use: handlowym i  kulturalnym w sercu Poznania, odwiedzanym każdego roku przez około 9 milionów osób. Znajduje się tu ponad 200 sklepów – marek globalnych i indywidualnych (w tym butiki autorskie i kilkadziesiąt marek premium), ponad 20 restauracji i kawiarni (także autorskie z cenionymi szefami kuchni), przestrzenie wystawiennicze i eventowe, najnowocześniejsze w Polsce Multikino, kluby muzyczne, 5-gwiazdkowy hotel butikowy Blow Up Hall 5050 oraz 4-hektarowy park, w którym latem odbywają liczne bezpłatne wydarzenia przyciągające tysiące Poznaniaków i turystów. Twórczynią Starego Browaru jest Grażyna Kulczyk. Od 2015 r. właścicielem jest DWS Grundbesitz GmbH – jeden z czołowych funduszy inwestycyjnych na świecie z ponad 60-letnim doświadczeniem i międzynarodową reputacją.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl