Semilac rozwija sieć w stolicy

Semilac

Nieustannie rozwijamy naszą sieć sprzedaży, gdyż zależy nam na tym, aby każda kobieta w Polsce miała łatwy i szybki dostęp do produktów marki Semilac oraz, by mogła korzystać z profesjonalnych porad i usług. Mamy nadzieję, że dogodna lokalizacja monobrandowej wyspy Semilac sprawi, iż kobiety nie tylko z Warszawy, ale też innych polskich czy zagranicznych miast z przyjemnością dokonają zakupu produktów marki numer 1 wśród lakierów hybrydowych w Polsce – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej firmy Nesperta.

Semilac, producent lakierów hybrydowych oraz kosmetyków do makijażu, należący do polskiej spółki Nesperta, otworzył swoją wyspę monobrandową w jednym z warszawskich centrów handlowych. Tym samym nowy punkt sprzedażowy staje się trzynastą lokalizacją marki w Warszawie.

Podobnie jak na pozostałych stanowiskach sprzedażowych, nowy punkt oferuje klientkom dostęp do pełnego asortymentu marki. Dzięki temu możliwe jest szybkie i łatwe zapoznanie się z produktami oraz wygodne ich przetestowanie. Dodatkowo, konsumentki mogą skorzystać z porad wykwalifikowanych doradców marki. To 13. już wyspa handlowa marki Semilac w Warszawie.

20 sklepów i ponad 100 wysp handlowych Semilac w Polsce

Obecnie produkty Semilac można zakupić w 20 sklepach monobrandowych oraz ponad 100 wyspach handlowych zlokalizowanych w ponad 70 miastach w całej Polsce.

– Warszawskie centrum handlowe to dla nas niezwykle ważna lokalizacja. Nieustannie rozwijamy naszą sieć sprzedaży, gdyż zależy nam na tym, aby każda kobieta w Polsce miała łatwy i szybki dostęp do produktów marki Semilac oraz, by mogła korzystać z profesjonalnych porad i usług. Marka Semilac od zawsze stara się być blisko kobiet. Dostarcza dopasowane do aktualnych potrzeb, bezpieczne i trwałe produkty, które charakteryzuje wysoka jakość. Dzięki nim każdego dnia wspiera kobiety w podkreśleniu swojej siły piękna, pomaga uwalniać ich potencjał i odważnie wyrażać siebie. Mamy nadzieję, że dogodna lokalizacja monobrandowej wyspy Semilac sprawi, iż kobiety nie tylko z Warszawy, ale też innych polskich czy zagranicznych miast z przyjemnością dokonają zakupu produktów marki numer 1 wśród lakierów hybrydowych w Polsce – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej firmy Nesperta.

Produkty Semilac od samego początku wprowadzenia marki na rynek, czyli od 2013 roku, cieszą się ogromną popularnością, a oferta jest stale poszerzana zgodnie z obowiązującymi trendami. W bogatym portfolio występuje ponad 300 odcieni lakierów hybrydowych. Poza lakierami marka oferuje również profesjonalne żele UV, produkty i akcesoria do pielęgnacji, urządzenia do stylizacji i zdobnictwa paznokci, a od  marca 2018 roku również produkty do makijażu. Z produktów Semilac korzysta już ponad 2 tysiące salonów kosmetycznych, a także najbardziej prestiżowe szkoły kosmetyczne w Polsce.

Produkty Semilac są dostępne w 35 krajach na 5 kontynentach, w tym m.in. w: w Belgii, Chorwacji, Danii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Maroko, USA, Irlandii, Norwegii, Rosji, Portugalii, Szwecji, i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Lakiery Semilac posiadają Raport Bezpieczeństwa, Dermatest oraz certyfikat ISO. Wszystkie produkty marki dostępne są w sklepie internetowym www.semilac.pl oraz w sieci punktów sprzedażowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl