Lancerto wchodzi na wyższy poziom. Ma najlepszą obsługę wśród sklepów odzieżowych

Marka Lancerto, specjalizująca się w modzie męskie, zajęła pierwsze miejsce pod względem jakości obsługi klienta wśród sklepów odzieżowych w Polsce. Badanie przeprowadziła firma Daymaker, a ocenie zostało poddanych 108 sieci sprzedaży, podzielonych na 12 branż. 

Metodą pomiarową badania Daymakerindex jest mystery shopping, który polega na tym, że sklep odwiedzany jest przez „tajemniczego klienta”, który następnie wypełnia ankietę dotyczącą wizyty. Pod uwagę bierze się m.in. powitanie, aktywny kontakt personelu, konkretne propozycje zakupów, dobrą znajomość produktu czy zaangażowanie i zainteresowanie potrzebami klienta. W tym roku badanie opierało się na 540 obserwacjach tajemniczych klientów. Każda ze 108 przebadanych sieci handlowych, została poddana pięciu obserwacjom. Okazało się, że jakość obsługi w naszym kraju poprawia się o czym świadczy wyższy, niż w ubiegłym roku wynik ogólnego wrażenie z wizyty. Najwięcej do poprawy wymaga sprzedaż dodatkowa oraz pomoc personelu w podjęciu przez klienta decyzji zakupowej.

Lancerto realizuje strategię sprzedaży wielokanałowej

W tym roku wśród wszystkich sklepów z odzieżą, najlepszą obsługą może pochwalić się marka mody męskiej Lancerto. To nie pierwsza nagroda dla tego brandu. W 2015 roku Lancerto zdobyło Główną Nagrodę Daymakerindex, a w 2014 pierwsze miejsce w segmencie sieci odzieżowych.

– Od początku istnienia Lancerto, postawiliśmy na wysoką jakość produktu i właśnie kompetentną oraz profesjonalną obsługę. Szybko dostrzegliśmy, że tej wartości dodanej brakuje w Polsce i postawiliśmy sobie za cel, aby w salonach zatrudniać nie sprzedawców ale wyszkolonych doradców klienta, którzy nie tylko oferują produkt ale są jednocześnie stylistami, znawcami dress code i fachowcami w budowaniu męskiej garderoby. W naszej branży tego typu kompetencje są szczególnie istotne, biorąc pod uwagę, że oferujemy ubrania premium, które wymagają odpowiedniego anturażu dodatków czy całych, dobrze skomponowanych stylizacji – mówi Tomasz Ciąpała, Prezes Zarządu Lancerto S.A. i dodaje – Znakomite miejsce w tegorocznym rankingu to wypadkowa wielu czynników, oczywiście jest to w ogromnej mierze wynik zaangażowania i systematycznej pracy naszych doradców ale też skrupulatny dobór personelu, szkolenia, systematycznie wdrażany koncept przyjaznej przestrzeni sprzedażowej w salonach oraz bliska nam idea omnichannel.

Zgodnie ze strategią sprzedaży wielokanałowej w salonach Lancerto dostępna jest usługa Click and Collect integrującą magazyn, sklep internetowy i salon stacjonarny. Dzięki temu klient ma dostęp do każdego rodzaju asortymentu, także brakujących w danej lokalizacji rozmiarów i modeli ubrań.

Lancerto to marka mody męskiej specjalizująca się w klasycznej odzieży formalnej i smart casual. Lancerto dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski. marka Lancero jest nominowana do nagrody SCF Retailers Awards w kategorii Omnichannel Retailler of the Year.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl