AmRest stawia omnichannelowe doświadczenie klienta na pierwszym planie

scf-nominacja-amrest-pizza-hut

Rozwój marek gastronomicznych odbywa się dziś jednocześnie na wielu polach: od spersonalizowanej oferty, przez nowe kanały sprzedaży – zwłaszcza segment delivery, aż po dobór kluczowych lokalizacji. Najlepszym tego przykładem jest firma AmRest.

Taka strategia została dostrzeżona przez Jury SCF Retailers’ Awards, które nominowało AmRest w kategorii Other Omnichannel Retailer of the Year.

Wręczenie nagród odbędzie się podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum Exhibition & Awards. SCF jest organizowane przez Evigo.com – wydawcę miesięcznika Shopping Center Poland Magazine i portalu Retailnet.pl.

AmRest rozwija się w modelu omnichannel

Tylko w ubiegłym roku AmRest otworzył 280 nowych restauracji. W sumie, ma już ich ponad 2100 w aż 26 krajach. Równocześnie firma systematycznie wprowadza usługę delivery w swoich restauracjach. To rozszerza zasięg działania, oraz skraca czas dostawy, co przekłada się na zadowolenie gości i zwiększa częstotliwość korzystania z oferty AmRest.

– Kluczowe dla nas jest wychodzenie naprzeciw oczekiwań naszych gości. Dla nich, poza oczywistymi atrybutami, jak smak czy wysoka jakość, liczy się również szybkość i bezkompromisowa wygoda. Technologia pomaga nam wdrażać rozwiązania, które adresują te potrzeby. Szczególnie istotne jest to w przypadku kanału delivery, gdzie zamówienia składane przez stronę internetową lub aplikację stanowią ponad 3/4 wszystkich transakcji. W pierwszym kroku stawiamy na absolutną niezawodność i szybkość działania naszych rozwiązań w kanale dostaw. W kolejnym etapie będziemy skupiać się na wygodzie i innowacyjności we wszystkich trzech kanałach – opowiada Maciej Mausch, Prezydent Pizza Hut w Polsce.

Cyfrowe platformy napędzają branżę gastronomiczną

To co w dużym stopniu napędza i będzie napędzać branżę gastronomiczną to rozwój platform cyfrowych, a także nowe kanały sprzedaży związane z tym obszarem. Badania pokazują, że zamówienia online cieszą się coraz większą popularnością. W tym aspekcie AmRest poczynił odpowiednie starania, by jeszcze szybciej i dokładniej odpowiadać na oczekiwania konsumentów. Poza nabyciem pakietu większościowego w serwisie PizzaPortal.pl czy inwestycji w hiszpańską platformę do zamówień Glovo, firma konsekwentnie wdraża rozwiązania cyfrowe do swoich restauracji.  Dla przykładu – sieć KFC, którą zarządza holding, systematycznie poszerza usługę dostawy do domu, oferując jednocześnie bardzo wygodne i nowoczesne narzędzia mobilne. Korzystając z aplikacji KFC na telefon można nie tylko złożyć zamówienie oraz dokonać za nie zapłaty, ale także zamówić posiłek na wskazaną przez siebie godzinę i odebrać go w restauracji bez oczekiwania w kolejce. Dowóz jedzenia do domu oferują również Pizza Hut czy Burger King, które sukcesywnie pracują nad zwiększaniem obszaru dostaw. Przedstawiciele firmy zapowiadają, że na tym nie koniec.

amrest-kfc-omnichannel

Połączenie świata i sprzedaży online z offline z pewnością do łatwych zadań nie należy, ale jest to niewątpliwie kluczowe, by wpisać się we  rytm życia współczesnych konsumentów. – Staramy się, by nasze marki odpowiadały na różne okazje konsumenckie. Mając na uwadze aktualne trendy i  obserwując stały wzrost zamówień posiłków do domu, kanał delivery będzie odgrywał niezwykle istotną rolę w prowadzeniu gastronomicznego biznesu. Niewątpliwie będziemy rozwijać nadal ten obszar i  wierzymy, że klienci będą korzystać z ofert naszych marek równie chętnie jak dotychczas – podsumowuje Adrian Wnęk, koordynator ds. PR firmy AmRest.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl