LPP wynajmuje kolejny lokal w Nowej Stacji w Pruszkowie

Podpisanie umowy na otwarcie w centrum handlowo-rozrywkowym Nowa Stacja w Pruszkowie salonu młodzieżowej marki House jest efektem konsekwentnie prowadzonej strategii komercjalizacji obiektu.

Dla dewelopera wyznacznikiem są oczekiwania klientów, którzy pragną mieć niedaleko domu bogatą ofertę znanych marek. House jest bardzo popularny wśród młodych ludzi, dlatego doskonale uzupełni dotychczasowe propozycje. Właściciel tej marki, spółka odzieżowa LPP, branżowy lider w Europie Środkowej, posiada już w Nowej Stacji salony Reserved, Reserved Kids oraz Sinsay.

– Jesteśmy szczególnie zadowoleni z podpisania kolejnej umowy z LPP. Po pierwsze marka House znakomicie pasuje do naszej oferty modowej. Dbamy o taki dobór najemców, aby stworzyć kompleksową propozycję asortymentu dla wszystkich klientów. Młodzi, którzy szczególnie uważnie podchodzą do kwestii stylu i stale szukają nowych ubrań, będą mogli u nas korzystać także z atrakcyjnych propozycji House – mówi Maciej Krzewiński COO i Członek Zarządu firmy ECC Real Estate, dewelopera Nowej Stacji. – Po drugie ta decyzja jest dla nas również cenną opinią – potwierdza zadowolenie z dotychczasowej współpracy z Nową Stacją tak wymagającego partnera, jakim jest LPP.

Salon House, o powierzchni 700 mkw., będzie się mieścił na pierwszym piętrze, obok salonu Reserved.

Nowa Stacja – kompleksowa oferta handlowa i najwyższa jakości rozrywki

Nowa Stacja, która znajduje się w Pruszkowie, niedaleko dworca PKP oraz wielu osiedli mieszkaniowych, jest pierwszym pełnowymiarowym centrum handlowo-rozrywkowym w całym południowo-zachodnim paśmie osiedleńczym aglomeracji warszawskiej. Region ten charakteryzuje się wysoką siłą nabywczą mieszkańców. Wg. raportu GFK „Purchasing Power Europe 2016” pod tym względem powiat pruszkowski zajmuje 5. miejsce w Polsce, wyprzedzając takie miasta jak Kraków, Poznań, Wrocław czy Gdańsk. Szacuje się, że catchment area Nowej Stacji wynosi 350.00 osób, z czego większość stanowią rodziny z dziećmi. Do tej pory mieszkańcy regionu byli zmuszeni do korzystania z oddalonych galerii warszawskich. Od 10 listopada 2018 roku mogą zrobić zakupy, spotkać się ze znajomymi i załatwić wiele spraw w Nowej Stacji, niedaleko domu. Dotrzeć do niej można komfortowo zarówno środkami komunikacji miejskiej czy koleją, jak i samochodem. Magnesem, zachęcającym do częstszych wizyt jest kompleksowa oferta handlowa i rozbudowana część rozrywkowo-sportowo-edukacyjna.

Oprócz 7-salowego Multikina i dużego klubu fitness Zdrofit powstała tam również nowoczesna sala zabaw Fikołki z pracowniami do zajęć dydaktycznych. Zadbano także o zróżnicowaną ofertę gastronomiczną. W  wygodnej strefie restauracyjnej można wygodnie usiąść, aby zjeść, odpocząć czy porozmawiać z przyjaciółmi.  Samo centrum zalicza się do kategorii obiektów kompaktowych z logicznie zaplanowanymi ciągami zakupowymi. Na powierzchni 27 tys. mkw. znajduje się miejsce dla 100 lokali handlowych i usługowych. Deweloperem Nowej Stacji jest firma ECC Real Estate.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy