Sky Tower prezentuje szczegółowy program zmian

Sky Tower

Od początku roku 2019 Sky Tower sukcesywnie realizuje nową koncepcję działania. Dynamiczne zmiany obejmują zarówno strategię marketingową, jak i tenant-mix. Również wnętrze budynku oraz punkt widokowy poddawane są modernizacji, a w samym obiekcie odbywa się szereg eventów i atrakcji, budujących wizerunek Sky Tower jako miejsca, w którym dzieją się nietuzinkowe, ciekawe i niepowtarzalne wydarzenia.

Od lutego trwa tu także malowanie murali. Wszystkie te zmiany prowadzić mają do repozycjonowania obiektu i stworzenia z niego jednego z najatrakcyjniejszych i najnowocześniejszych miejsc na biznesowo-turystycznej mapie Polski, w pełni wykorzystującego swój potencjał.

Sky Tower to obiekt multifunkcyjny, stanowiący synergię biurowca, centrum oferującego usługi i rozrywkę, wyjątkowej atrakcji turystycznej oraz obiektu mieszkalnego. Na stałe wrósł już w krajobraz Wrocławia, stając się jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli miasta. Jako prestiżowe miejsce spotkań zarówno dla mieszkańców, turystów, jak i dla biznesu, chce jednak ciągle się rozwijać, aby nie tylko dotrzymać kroku zmianom w branży, ale i samemu je kreować.

Nowy tenant-mix w Sky Tower

Jednym z założeń jest takie dostosowanie tenant-mix, by całościowa oferta w pełni odpowiadała oryginalnemu i wyjątkowemu miejscu, jakim jest Sky Tower. Stąd założenie, by w portfelu najemców skupić marki wyróżniające się nie tylko na tle innych obiektów we Wrocławiu, ale i w Polsce. Jednym z flagowych punktów zmian ma być realizacja rozpoczętego właśnie projektu Sky Kitchen. Ma to być klimatyczna wielkomiejska uliczka z unikalnymi kulinarnymi konceptami kawiarni, restauracji i barów, zlokalizowana na poziomie 0 obiektu. Została już podpisana umowa z pierwszym najemcą, który oprócz serwowania dań kuchni indyjskiej, planuje uruchomienie nietypowego ogrodu oraz wyjątkowego drink baru.

– Sky Kitchen to około 10 nowych punktów, wzbogacających ofertę restauracyjną i kawiarnianą wieżowca. Każdy z nowych lokali ma w założeniu serwować oryginalne menu. Miejsce ma tętnić życiem również po zamknięciu pasażu Sky Tower, bowiem w planach mamy wydłużenie godzin funkcjonowania Sky Kitchen – mówi Tomasz Wróbel, Członek Zarządu LC Corp. I dodaje: – Dodatkową atrakcją będzie Sky Bar, usytuowany na 49 piętrze wieżowca, gdzie odwiedzający będą mogli spędzić dłuższą chwilę i zrelaksować się, podziwiając panoramę Wrocławia i okolic.

Po uruchomieniu, Sky Bar będzie jedynym takim miejscem we Wrocławiu, oferującym fantastyczne widoki na panoramę miasta połączone z relaksem przy filiżance kawy czy lampce wina, także po zmroku. Nocny widok na miasto będzie możliwy dzięki wydłużonym godzinom funkcjonowania punktu widokowego, zwłaszcza w sezonie. Powstanie Sky Baru związane jest z planowaną modernizacją punktu widokowego, który zostanie poddany remodelingowi i nowoczesnemu liftingowi.

Odbyły się również pierwsze z założonych wydarzeń, mających zapisać się w pamięci klientów jako eventy wyjątkowe i nietuzinkowe, charakterystyczne dla Sky Tower. Przez ponad miesiąc funkcjonowało tu lodowisko – pierwsze takie we Wrocławiu, działające pod dachem placówki handlowej. W pierwszy weekend marca, w nietypowych wnętrzach obiektu, dobitnie wybrzmiały koncerty chopinowskie, przygotowane z okazji 209 rocznicy urodzin kompozytora.

– Zaskakująca frekwencja wydarzenia potwierdza, że idziemy w dobrym kierunku, a samo spotkanie z muzyką poważną w naszych wnętrzach dostarczało odbiorcom niezapomnianych wrażeń i emocji. Realizujemy w ten sposób nasze plany wspierania lokalnych instytucji, promowania wartościowych inicjatyw i wydarzeń społecznych, integrujących mieszkańców i turystów. Wpisujemy się również w niezwykle popularny i oczekiwany trend rynkowy, zakładający rozwój segmentu eduentertainment w obiektach handlowych. Poziom przychodów, uzyskany z wprowadzenia tego typu atrakcji, ułatwia nam także realizację oczekiwań czynszowych właścicieli lokali – mówi Dariusz Rudziński, Dyrektor Zarządzający Obiektami Komercyjnymi LC Corp.

Nowe wnętrza w Sky Tower

Mówiąc o zmianach w Sky Tower nie sposób nie wspomnieć o ponad 600 mkw. murali, które powstają w obiekcie na II piętrze. Ich tematyka nawiązuje do specyfiki lokali, w okolicy których powstają. Nowoczesny szlak street art jest połączeniem graffiti, malarstwa tradycyjnego, przecierek oraz ceramiki. Realizuje je rozpoznawalny, wybitny wrocławski malarz i streetartowiec, Mariusz Mikołajek, który do współpracy przy powstających dziełach zaprosił także mieszkańców. Zakończenie prac planowane jest na maj bieżącego roku.

– Planując zmiany, od początku stawiamy sobie ambitne cele – handlowe i społeczne. Chcemy realizować ciekawe, nowatorskie projekty, nietypowe jak na przestrzeń komercyjną, być miejscem modnym i spełniającym w 100 proc. oczekiwania odwiedzających. Wrocław odwiedzany jest przez około 5 mln turystów rocznie, a Sky Tower uznawany jest za jedną z najbardziej popularnych atrakcji turystycznych – rocznie w punkcie widokowym pojawia się ponad 300 tys. osób. To niemal maksymalne wykorzystanie tzw. przepustowości tarasu, którą planujemy pięciokrotnie zwiększyć, tak, by jeszcze mocniej pobudzić turystyczny potencjał miejsca – dodaje Dariusz Rudziński.

Sky Tower jest partnerem wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl