Otwarto restaurację Papa Diego w Nowej Stacji w Pruszkowie

Na początku marca 2019 w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Nowa Stacja otworzyła się restauracja Papa Diego. To nowy projekt stworzony w zeszłym roku przez restauratorów z Foodio Concepts, realizowany w prestiżowych obiektach w całej Polsce. Papa Diego w Nowej Stacji jest siódmym lokalem tej sieci.

Papa Diego jest znakomitym uzupełnieniem naszej dotychczasowej oferty gastronomicznej. Zależy nam na różnorodności i ciekawych smakach, a kuchnia meksykańska jest bardzo popularna i lubiana przez wiele osób mówi Maciej Krzewiński, COO i Członek Zarządu firmy ECC Real Estate, dewelopera Nowej Stacji. – Mamy już u siebie najbardziej znane światowe marki takie jak McDonalds, KFC i Pizza Hut Express, mamy kuchnię polską w restauracji Olimp oraz kuchnię tajską w Thai Wok. Teraz dołączyło Papa Diego z kuchnią meksykańską.

Wzbogacenie oferty Nowej Stacji o meksykańskie dania jest dodatkową zachętą dla całych rodzin, aby odwiedzić Stację Smaku, a przy okazji skorzystać z innych propozycji centrum handlowo-rozrywkowego. W menu Papa Diego znajdują się między innymi burritos, tacos, burrito bowle oraz chrupiące nachos z dodatkami, a także słodkie deserowe churros. Sama restauracja ma ciekawy wystrój, wyróżniający się intensywnymi ciepłymi barwami i kolorowymi dekoracjami.

– Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Nowa Stacja zaprosiła nas do współpracy. Pruszków to piękne miasto, które już dawno wyszło z cienia Warszawy, rozwija się prężnie i bez kompleksów. Mam nadzieję, że mieszkańcy Pruszkowa i okolic polubią Papę i dadzą się zaskoczyć aromatycznymi, sycącymi i kolorowymi daniami kuchni meksykańskiej – zaprasza Piotr Grajewski prezes Foodio Concepts.

Nowa Stacja dysponuje 27 tys. mkw. powierzchni najmu

Nowa Stacja, która znajduje się w Pruszkowie, niedaleko dworca PKP oraz wielu osiedli mieszkaniowych, jest pierwszym pełnowymiarowym centrum handlowo-rozrywkowym w całym południowo-zachodnim paśmie osiedleńczym aglomeracji warszawskiej. Region ten charakteryzuje się wysoką siłą nabywczą mieszkańców. Według raportu GFK „Purchasing Power Europe 2016” pod tym względem powiat pruszkowski zajmuje 5. miejsce w Polsce, wyprzedzając takie miasta jak Kraków, Poznań, Wrocław czy Gdańsk. Szacuje się, że obszar zasięgu (tzw. catchment area) Nowej Stacji liczy 350 tys. osób, z czego większość stanowią rodziny z dziećmi. Do tej pory mieszkańcy regionu byli zmuszeni do korzystania z oddalonych galerii warszawskich. Od listopada 2018 roku mogą oni spotkać się ze znajomymi i zrobić zakupy w Nowej Stacji, niedaleko domu. Dotrzeć do niej można zarówno środkami komunikacji miejskiej czy koleją, jak i samochodem.

Centrum przyciąga również kompleksową ofertą handlową i rozbudowaną częścią rozrywkowo-sportowo-edukacyjną. Oprócz 7-salowego Multikina i dużego klubu fitness Zdrofit powstała tam również nowoczesna sala zabaw Fikołki z pracowniami do zajęć dydaktycznych. Zadbano także o zróżnicowaną ofertę gastronomiczną. W wygodnej strefie restauracyjnej można usiąść, aby zjeść, odpocząć czy porozmawiać z przyjaciółmi. Samo centrum zalicza się do kategorii obiektów kompaktowych z logicznie zaplanowanymi ciągami zakupowymi. Na powierzchni 27.000 m2 znajduje się miejsce dla 100 lokali handlowych i usługowych. Deweloperem Nowej Stacji jest firma ECC Real Estate.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy