CDRL przejmuje pakiet większościowy w spółce Broel

Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, objął udziały nowej emisji w spółce Broel. W wyniku transakcji CDRL będzie właścicielem 70 proc. udziałów i 70 proc. głosów na zgromadzeniu wspólników, za które wniósł do spółki wkład pieniężny w wysokości 2515 tys. zł. Broel to renomowany polski producent czapek i akcesoriów dziecięcych.

– Z sukcesem dokonaliśmy kolejnej inwestycji w spółkę, której asortyment uzupełni naszą dotychczasową ofertę. Broel to znana na polskim rynku marka, oferująca czapki i akcesoria dziecięce produkowane z wysokiej jakości materiałów. To podejście doskonale wpisuje się w strategię naszej grupy, dlatego zdecydowaliśmy o włączeniu jej w nasze struktury. Dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom jeszcze ciekawszą, zdywersyfikowaną ofertę – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

Dywersyfikacja oferty Coccodrillo

Broel to wrocławski producent czapek i akcesoriów dziecięcych z ponad 20-letnim doświadczeniem. Asortyment spółki charakteryzuje się dobrą konstrukcją, która zapewnia dzieciom komfort i bezpieczeństwo. Broel posiada kolekcje czapek dedykowanych każdej porze roku, o ciekawym wzornictwie i kolorystyce. Wszystkie artykuły produkowane są w Polsce z wyselekcjonowanych najwyższej jakości materiałów, sprowadzanych z Włoch, Francji i Hiszpanii.

Pozostałe 30 proc. udziałów spółki Broel zostało objęte przez dotychczasowe wspólniczki, które będą pełniły funkcje dyrektorów departamentu handlowego i finansowego oraz do spraw produkcji.

Na początku bieżącego roku grupa CDRL dokonała zakupu 74,9 proc. udziałów spółki DPM (poprzednio: Handlowo – Przemysłowej Grupie West Ost Union) z Białorusi, zarządzającej siecią supermarketów Buslik – lidera sprzedaży odzieży i akcesoriów dziecięcych w tym kraju. Sieć Buslik posiada kompleksową ofertę dla dzieci do 12 lat, m.in. odzież dziecięcą, obuwie, zabawki i meble.

– Zgodnie z zapowiedzią, chcemy wprowadzać kolejne marki własne do sprzedaży w sieci supermarketów Buslik. Wychodzimy do białoruskich klientów z polskim, doskonałym jakościowo produktem, jakim są czapki marki Broel. Mamy nadzieję, że tak jak nas, zachwycą rodziców i dzieci na tym rynku – dodaje Dworczak.

W styczniu CDRL objęło 69 proc. udziałów w spółce odzieżowej Lemon Fashion i 40 proc. udziałów w Sale Zabaw Fikołki. Lemon Fashion jest pierwszą marką odzieży dziecięcej w Polsce dedykowaną aktywności fizycznej dzieci. Spółka jest projektantem, producentem i dystrybutorem ubrań pod markami Lemon Explore, Lemon Fashion, Thermotex, Actisoft oraz akcesoriów marki Petit Bijou. Dzięki zaangażowaniu w Sale Zabaw Fikołki, Spółka pozyskała nowy kanał dotarcia do swoich klientów. W ramach współpracy ze spółką Sale Zabaw Fikołki, prowadzone są 2 sklepy oraz 5 cornerów sprzedażowych pod marką Coccodrillo. W planach do końca 2021 roku, jest zwiększenie lokalizacji sklepów i cornerów pod brandem Coccodrillo, a tym samym sal zabaw Fikołki do 30.

Ponad 500 punktów handlowych Coccodrillo

Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marki własnej Coccodrillo, Enjoy Baby, Lemon Explore, Petit Bijou oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce, produkcji własnej i zewnętrznej oraz zabawki i akcesoria. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, gdzie znajdują się sklepy lub cornery z odzieżą marki Coccodrillo. Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w ponad 500 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 6 wersjach językowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy