Program lojalnościowy POLOmarket wspiera sprzedaż

Po 3 latach od uruchomienia programu lojalnościowego POLOkarta, największa polska sieć supermarketów może się pochwalić już blisko 1,2 mln wydanych kart.

– Już kilka lat temu wiedzieliśmy, że rola programów lojalnościowych także w sieciach FMCG będzie rosła. Dlatego nasza POLOkarta została wpisana w strategię sieci jako ważny element mający wpływ na wynik spółki. Wiedzieliśmy też, że na bardzo konkurencyjnym rynku także pod względem tego typu rozwiązań, nasz program musi być innowacyjny. I taki właśnie jest. Jako jedna z pierwszych sieci wprowadziliśmy proces wydawania i rejestracji kart w oparciu o terminale płatnicze. Dzięki temu nasi Klienci przystępujący do programu otrzymują kartę wraz z jej aktywacją za pośrednictwem SMS w niespełna 60 sekund – mówi Jarosław Brudnicki, Dyrektor Zakupów i Marketingu w POLOmarkecie.

Program lojalnościowy POLOkarta daje uczestnikom możliwość skorzystania ze specjalnej oferty promocyjnej. Każdego tygodnia posiadacze POLOkarty mogą zakupić produkty z różnych kategorii w niższej cenie. Dzięki temu klienci POLOmarketu, którzy korzystają z karty  mogą oszczędzać i dokonywać tańszych kompleksowych zakupów. Użytkownicy POLOkarty otrzymują także za pośrednictwem SMS informacje o specjalnych ofertach, co ułatwia im zaplanowanie zakupów w atrakcyjnych cenach. Wszystko to powoduje, że sieć każdego miesiąca wydaje kilkadziesiąt tysięcy nowych kart, sukcesywnie zwiększając zasięg programu. Karta lojalnościowa POLOmarketu jest honorowana we wszystkich marketach sieci na terenie kraju. Jej wydanie jest bezpłatne.

280 sklepów POLOmarket w Polsce

POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Zaczynaliśmy w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś POLOmarket to blisko 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski. Jesteśmy ulubionym miejscem zakupów milionów Polaków. Miesięcznie odwiedza nas prawie 9 mln klientów w całym kraju. Podstawą sukcesów naszej firmy są pracownicy. Umiejętności każdego z nich, połączone z duchem pracy zespołowej, motywacją i poczuciem odpowiedzialności decydują o rozwoju przedsiębiorstwa. Obecnie jesteśmy pracodawcą dającym zatrudnienie ponad 6,3 tys. osobom.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy